بامدل های 2018 مبلمان اداری آشنا شوید

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

هر سال مدل های جدیدی از دکوراسیون و مبلمان به بازار می آید و مبلمان اداری هم بخشی از آن است. مدل های محبوب سال ۲۰۱۸ هم به بازار آمده اند و در این میان طرح ها و رنگ های زیبایی به چشم می خورد. در این جا می خواهیم تعدادی از مدل های جدید مبلمان اداری را معرفی کنیم تا هنگام خرید با توجه به مدل های روز اقدام به خرید کنید. برای اطلاع از قیمت مبلمان اداری با ما تماس بگیرید.

فضاهای ساده و مبلمان تنظیم پذیر

دیگر زمان استفاده از فضاهای شلوغ و کشوهای در هم گذشته است. هر چه زمان پیش می رود مدل های ساده تر وکاربردی تر محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. در مدل های 2018 شما قفسه های طبقه بندی شده، رنگ های روشن و خطوط صاف بیشتری در طراحی ها می بینید. این خطوط و طراحی های ساده اجازه می دهد که شما محیط بیشتری برای کار کردن داشته باشید و راحت تر جا به جا شوید.

مبلمان اداری تنظیم پذیر یکی از جدیدترین شکل های مبلمان اداری در سال جدید هستند. این نوع مبلمان اداری به سازمان ها اجازه می دهد تا به راحتی جلسات آموزشی و جلسات داخلی را برگزار کنند و در عین حال بتوانند از مهمانان زیادی هم پذیرایی کنند بدون اینکه نگران مبلمان اداری و چینش آن ها باشند. مبلمان تنظیم پذیر به شما اجازه می دهد که برای مشتریان و کارکنان خود یک فضای راحت درست کنید، میزها و صندلی ها و غیره همگی به راحتی تغییر می کنند و در صورت نیاز کوچک یا بزرگ می شوند.

مبلمان غیر متعارف و مبل های ارگونومیک

مبلمان اداری کلاسیک در طی دهه ها تغییرات زیادی کرده است. فرم های غیر متعارف مبل های اداری امروزه بسیار مورد توجه قرار دارند. مثلا اداره ای که چیدمان مبل هایش مثل یک کافیشاپ است یا مبل های راحت و نرم و قطعاتی که با تکنولوژی مزین شده اند در حال محبوب شدن هستند. همه این ها برای این است که محیط کار را تبدیل به جایی کند که کارمندان در آن احساس راحتی کنند و با علاقه به کار خود مشغول شوند.

مبل های ارگونومیک هم نوع دیگری از مبلمان اداری هستند. با توجه به اینکه اغلب افراد ساعت های طولانی در ادارات روی صندلی می نشینند، مبل های ارگونومیک می توانند کمک زیادی کنند. برای جلوگیری از کمر درد و عوارض مشابه زیاد نشستن می توانید از مبل های ارگونومیک استفاده کنید. طراحی مبلمان اداری به صورتی که به عنوان مثال مانیتور زاویه مناسبی با بدن داشته باشد، از نکات مورد توجه در طراحی مبلمان ارگونومیک است.

مبلمان اداری قابل بازیافت و طراحی های رنگی

طراحی لوازم قابل بازیافت جدید نیست و چندین سال است که چنین طراحی هایی مورد توجه قرار گرفته است. مبلمان قابل بازیافت ایده جدیدی است و در سال های پیش رو از این نوع مبلمان اداری بیشتر استقبال خواهد شد.استفاده از جزئیات رنگی در طراحی مبلمان اداری به محیط کار روح تازه ای می بخشد. چیزی که خیلی مورد توجه قرار می گیرد پرداختن به همین جزئیات کوچک و به ظاهر کم اهمیت است. این جزئیات رنگی مشتری ها را نیز سرگرم می کند و حتی باعث بیشتر دیده شدن شرکت و برندتان شده و به مرور به نوعی معرف برند شما می شود.

استفاده از طبیعت در اداره

یکی از جدیدترین مدل های طراحی فضای اداری استفاده از طبیعت و المان های طبیعت در محل کار است. از طریق راه های زیادی می توان به این رسید. می توان کنار میزهای کار محلی برای قرارگیری گلدان گذاشت، می توان روی دیوارها تصاویری از طبیعت ایجاد کرد، می توان از مبل هایی استفاده کرد که احساس چوب و طبیعت را به مشتریان و کارمندان القا کند و یا می توان از یک آکواریوم در محیط کار استفاده کرد. کارمندانی که در محیط کاری که با طبیعت ارتباط نزدیک دارد کار می کنند، 15 درصد بیشتر از بقیه خلاق هستند. بنابراین در طراحی اداره تان به این نکته توجه کنید که از ترکیب مبلمان اداری و المان های طبیعت در محیط کار خود استفاده کنید.

میز گفت و گو

در بسیاری از ادارات یک قسمتی همچون لابی قرار می دهند که شامل یک سری مبلمان راحتی است. در این قسمت که جدا از محل کار می باشد، کارمندان می توانند به خود زنگ تفریحی دهند و مشغول استراحت یا گفت و گو با دیگر کارمندان بشوند. این کار مزایای زیادی دارد. از فشار روانی کار می کاهد و باعث می شود محیطی صمیمی و دوستانه بین کارمندان ایجاد شود. این محل استراحت و گفت و گو می تواند بسته به فضایی که در اختیار دارید طراحی شود. می تواند صرفا یک میز و چند صندلی باشد.

یا یک سری مبل راحتی قرار بگیرد.همچنین می توان حالت یک کافه کوچک باشد که کارمندان بتوانند قهوه یا چایی صرف کنند. فقط در انتخاب مبلمان اداری بخش گفت و گو دقت داشته باشید که به قدر کافی جذاب و راحت باشد که کارمندان و حتی مشتریان را به آن بخش بکشاند تا اندکی استراحت کنند یا به گفت و گو مشغول شوند. این کار در بلند مدت بسیار به نفع شما خواهد شد و حتی برای مشتریان هم این حس را ایجاد می کند که در یک محیط صمیمی هستند و می توانند از بودن در آن جا لذت ببرند.

استفاده از بافت و پارچه های زیبا

یکی دیگر از مدل های مبلمان اداری که بسیار مورد توجه است، مبل هایی می باشد که از پارچه و بافت های پارچه مانند زیاد استفاده می کنند. این نوع مبل ها به کارمندان و مشتریان این حس را القا می کنند که در یک محیط راحت هستند و حتی احساس نوستالژی به آن ها دست می دهد. همچنین مشتریانی که به اداره شما مراجعه می کنند هم در آن جا احساس راحتی بیشتری خواهند کرد و به راحتی در انتظار نوبت خود می نشینند. می توانید از پارچه ها و بافت هایی هماهنگ با کاغذ دیواری اداره استفاده کنید تا بیش از پیش احساس خوب در اداره خود ایجاد کنید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها