مراحل نصب و اجرای پارتیشن اداری تک جداره

امتیاز این صفحه:

میانگین امتیاز 4 / 5 – تعداد رای 2

اگر به این فکر هستید که فضای کاری خود را با تغییراتی رو به ‌رو سازید و قصد این را ندارید که برای ایجاد این تغییرات ساختمان را تخریب کنید، بهترین گزینه پیش روی شما استفاده از پارتیشن اداری تک جداره است. نصب این پارتیشن ها علاوه بر اینکه از هزینه مقرون به صرفه تری نسبت به دیوار های آجری برخوردار است، مزایای بسیار خوبی نیز دارد. برای آشنایی با مراحل نصب و اجرای پارتیشن اداری تک جداره بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید و اطلاعات لازم درباره این دسته از پارتیشن ها را کسب نمایید.

آشنایی با پارتیشن اداری تک جداره

پیش از اینکه به سراغ مراحل نصب و اجرای پارتیشن های تک جداره برویم بهتر است تا در ابتدا کمی بیشتر با پارتیشن اداری تک جداره آشنا شویم. امروزه استفاده از پارتیشن های اداری بیش از گذشته مورد استقبال تمام کسانی قرار گرفته که قصد دارند فضای داخلی یک شرکت یا یک اداره را تغییر دهند. توجه داشته باشید که اگر شما هم در شمار این گونه افراد قرار دارید، می توانید از پارتیشن های اداری تک جداره به عنوان تغییر دکوراسیون داخلی شرکت خود استفاده کنید. پارتیشن های اداری تک جداره در زمان بسیار کوتاهی توانسته اند تا جایگزین پارتیشن های قدیمی که از جنس آجر و ملات بودند، شوند. امروزه از متریال های بسیار متنوعی برای ساخت پارتیشن های تک جداره استفاده می شود که هر کدام از آن ها مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند.
توجه داشته باشید که اگر شما به فکر این هستید که بهترین نوع پارتیشن اداری تک جداره را انتخاب نمایید به نکاتی که در این قسمت مطرح می کنیم اهمیت دهید. به هیچ عنوان انتظار نداشته باشید که پارتیشنی که انتخاب کرده اید عایق صدا باشد، به این دلیل که انتظار عایق بودن از یک لایه بسیار نازک واقعاً یک انتظار نامعقول است. در هنگام انتخاب رنگ و طرح پارتیشن اداری تک جداره توجه داشته باشید که با محیط اطراف بیشترین تطابق را داشته باشند تا دچار پشیمانی نشوید. شما می توانید از پارتیشن های اداری تک جداره در انواع ارتفاعات استفاده کنید و حتی امکان استفاده از آن ها بر روی سقف نیز امکان پذیر است. در هنگام انتخاب پارتیشن مورد نظر خود به شیک بودن و میزان نوری که از آن ها منعکس می شود نیز توجه فرمایید.

مراحل نصب و اجرای پارتیشن اداری تک جداره به چه صورت است؟

برای نصب و اجرای پارتیشن اداری تک جداره نیاز دارید تا قبل از هر چیزی با مراحل نصب آن آشنایی کامل را پیدا کنید. در خصوص نصب و اجرای پارتیشن های اداری توجه به این نکته که امکان جا به جایی و حمل و نقل آسان تر آن ها نسبت به دیوار های آجری که نسل قدیمی این پارتیشن ها هستند، امری مهم تلقی می شود. در واقع شما می توانید پارتیشن های نسل جدید را به مکان های دیگر بدون نیاز به هزینه مجدد انتقال دهید و نیاز به هیچ گونه تخریبی نیز ندارید. اولین مرحله ای که برای نصب پارتیشن ها پیش روی شماست این بوده که با توجه به نوع نیاز خود اقدام به تهیه پارتیشن اداری تک جداره کنید.


در مرحله دوم شما باید بودجه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و با توجه به بودجه ای که دارید به دنبال جنس مورد نیاز خود بگردید. شما زمانی می توانید بودجه مورد نظر را برای تهیه پارتیشن مشخص کنید که از ابعاد و متریال مورد استفاده در این زمینه آگاهی داشته باشید. توجه کنید که ممکن است شما در هنگام انتخاب پارتیشن اداری خود دچار سردرگمی شوید و نتوانید تصمیم درستی بگیرید که کدام پارتیشن تک جداره برای اداره شما مناسب است و با محیط کاری شما سازگاری دارد. در این هنگام می توانید از متخصصین در این امر کمک بخواهید. بعد از طی کردن مرحله انتخاب باید به سراغ مرحله نصب بروید که در این زمان می توانید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:
1) اندازه گیری دقیق محل مورد نظرتان
2) انتخاب مدل و طرح پارتیشن اداری تک جداره
3) جمع آوری ابزارآلات مورد نیاز
4) ساخت و تولید پارتیشن
5) قرار دادن کانال ها در محل مورد نظر
6) تکمیل کردن فرآیند ساختار
7) همگام ساختن ساختار
8) فریم های در
9) مدیریت کردن سیم ها
10) کار گذاری پوسته
11) نصب کردن درب ها

انواع پارتیشن اداری تک جداره

برای انتخاب کردن پارتیشن اداری تک جداره شما می توانید از سه نوع آن یعنی پارتیشن تک جداره شیشه ای، پارتیشن تک جداره چوبی، پارتیشن تک جداره ام دی اف و پارتیشن تک جداره آلومینیومی استفاده کنید. در هنگام انتخاب نوع پارتیشن مورد نظرتان باید توجه داشته باشید که پارتیشن شیشه ای بیشترین طرفدار را دارد و یکی از مزایای چشمگیر این نوع پارتیشن هزینه نسبتاً پایین آن است. استفاده از پارتیشن شیشه ای این امکان را برای شما فراهم می کند که انعکاس نور در محیط کاری شما به خوبی جریان داشته باشد.
اگر شما به فکر این هستید که پارتیشن، عایق بودن در برابر صدا را نیز برای شما مهیا سازد بهتر است تا نوع ام دی اف آن را انتخاب نمایید. کسانی که به فکر نصب یک نوع پارتیشن شیک و بسیار مدرن هستند معمولاً مدل چوبی آن را انتخاب می کنند. این نوع پارتیشن نسبت به انواع دیگر آن هزینه گران تری دارد. توجه داشته باشید که پارتیشنی وجود ندارد که به طور خالص از آلومینیوم ساخته شده باشد. این فلز در ساخت انواع پارتیشن ها بسیار کمک می کند.

کلام آخر

شما می توانید با استفاده از پارتیشن اداری تک جداره، یک تغییر دکوراسیون جذاب و مدرن را برای شرکت خود انجام دهید. پیش از استفاده از این پارتیشن بهتر است تا با مراحل نصب و اجرای پارتیشن اداری تک جداره آشنایی کامل پیدا کنید تا بتوانید با موفقیت تمامی مراحل آن را پشت سر بگذارید. برای انتخاب پارتیشن های اداری تک جداره توجه به موضوعاتی مانند طرح و اندازه و تطابق داشتن نوع آن با محیط اداره شما در شمار فاکتورهای مهمی قرار دارد که باید به آن ها توجه کنید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5 – تعداد رای 2

3.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین ماهدشتی
8 ماه قبل

سلام
پارتیشن های شما قابل جابجایی هستند یا ثابت قرار میگیرند؟

مدیر
مدیریت آفن
8 ماه قبل

با سلام
پارتیشن‌های ما قابل جابجایی هستند و کیفیت بالایی دارند و در نصب‌های بعدی هم ظاهر اولیه خود را حفظ می‌کنند.
موفق باشید.