نکات مهم در هنگام انتخاب صندلی مدیریتی

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

صندلی مدیریتی یکی از پر کاربردترین و پرطرفدارترین انواع صندلی اداری است که بسیار بلند تر و بزرگ تر از صندلی های دیگر می باشد. به همین دلیل نیاز به فضاهای بزرگ تر نسبت به صندلی های دیگر دارند. صندلی مدیریتی نیز برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب است ولی قیمت بیشتری نسبت به سایر صندلی های اداری دارد.

یکی از مهم ترین مبلمان مورد نیاز تمامی شرکت ها و دفاتر، صندلی مدیریتی می باشد. مدیران شرکت ها معمولا بیشتر ساعات روز را روی صندلی های اداری سپری می کنند به همین علت انتخاب صندلی مدیریت مناسب و استاندارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر صندلی مدیریتی به خوبی انتخاب نشود در طول روز کاری مدیران به سرعت خسته می شوند و به مرور زمان مشکلاتی برای ستون فقرات و گردن آن ها به وجود می آید در نتیجه نمی توانند بازدهی خوبی داشته باشند. با ما همراه باشید تا با ویژگی های صندلی مدیریت مناسب بیشتر آشنا شویم تا به راحتی بتوانید بهترین صندلی را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

نکات مهم در هنگام انتخاب صندلی مدیریتی

یکی از مهم ترین خصوصیات صندلی مدیریت داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع است تا هر مدیر متناسب با ارتفاع میز و قد خود آنرا طوری تنظیم کند که در راحت ترین و بهترین حالت ممکن قرار بگیرد. این نوع صندلی به شخص اجازه می دهد تا ساعت های زیادی را پشت میز بگذراند و به هیچ عنوان احساس خستگی نکند. امروزه صندلی های اداری مجهز به یک جک هوایی هستند که امکان تنظیم آسان ارتفاع صندلی را فراهم می کند.
هنگام خرید صندلی مدیریتی به این نکته توجه داشته باشید که صندلی باید متناسب با شغل مورد نظر انتخاب شود به عنوان مثال افرادی که با کامپیوتر کار می کنند باید از صندلی هایی که پشتی آن ها دارای قابلیت ارتجاعی به سمت عقب است، استفاده کنند. به طور کلی بهترین زاویه هنگام نشستن تقریبا 110 درجه است زیرا در این زاویه کمترین فشار به کمر وارد می شود و کارمند تسلط بیشتری به کامپیوتر خواهند داشت اگر صندلی اداری پشت سری باشد زاویه آن می تواند بیشتر شود ولی در صورت نداشتن پشت سری فرد مجبور است برای نگاه کردن به مانیتور گردن خود را خم کند که این کار فشار زیادی به گردن وارد می کند.
یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید صندلی مدیریت باید در نظر گرفت این است که پشتی مناسب صندلی باید انحنای S شکل داشته باشد تا بتواند گودی کمر را در هنگام تکیه دادن به خوبی حفظ کند. پشتی صندلی اداری باید از متریال مناسب و ضد عرق باشد تا فرد هنگام تکیه دادن طولانی مدت به آن عرق نکند و لباس به بدن نچسبد . یکی از ناراحتی های ناشی از نشستن در مدت زمان زیاد ، کمر درد است اما اگر صندلی اداری دارای قابلیت تنظیم پشتی باشد می توان این ناراحتی را تا حد ممکن کاهش داد. به کمک این ویژگی افراد می توانند صندلی را در موقعیت های مختلف تنظیم کنند.

داشتن دسته های قابل تنظیم صندلی مدیریت یکی دیگر از مزیت هایی است که هنگام انتخاب صندلی باید به آن توجه کرد. اگر دسته های صندلی به صورتی باشند که قابلیت تنظیم شدن داشته باشند همیشه فضای کافی و مناسب برای حرکت دست ها وجود دارد و در نتیجه شخص احساس خستگی نمی کند. دسته های مناسب برای صندلی طوری است که کوسن و انحنای مناسب داشته باشد.

صندلی مدیریتی ارگونومی

اگر خواهان صندلی اداری هستید که راحتی نشستن بر مبل های راحتی را دارند، صندلی اداری ارگونومیک بهترین گزینه برای شما می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این نوع صندلی برای کسانی که از درد ستون فقرات و یا درد کمر رنج می برند، مناسب ترین گزینه است زیرا صندلی های اداری ارگونومیک با توجه به علمی که طراحی و تولید شده اند حمایت بسیار زیادی از سلامتی افراد می کنند.

این نوع صندلی برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است و از مزایای مهم دیگر آن می توان به افزایش گردش خون در بدن هنگام نشستن طولانی مدت اشاره کرد. صندلی های ارگونومیک همچنین دارای قابلیت تنظیم شدن در قسمت های مختلف مانند عمق صندلی، شیب زانوها، ارتفاع صندلی و … هستند اما این نوع صندلی نسبت به سایر صندلی ها دارای قیمت بیشتری دارد.

نحوه خرید صندلی مدیریت

امروزه به دلیل اهمیت طراحی داخلی شرکت ها برای زیبایی دکوراسیون و افزایش بازدهی کارمندان و مدیران، صندلی های مدیریت در مدل های متنوع و زیبایی طراحی و تولید می شوند. برای خرید انواع صندلی اداری می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید. اگر قصد خرید حضوری و دیدن انواع صندلی اداری از نزدیک را دارید می توانید به فروشگاه های مراجعه کنید و برای کسانی که وقت و امکان خرید حضوری را ندارند مراجعه سایت های فروش معتبر که دارای انواع متنوع صندلی های اداری مناسب می باشد توصیه می شود.

با مراجعه به سایت شرکت مبلمان اداری آفن می توانید بهترین صندلی های مدیریتی را با با قیمتی مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها