پارتیشن آلمینیومی گزینه مناسبی برای پارتیشن های اداری می باشد؟

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

پارتیشن آلومینیومی به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد امروزه بیشتر از دیگر پارتیشن ها مرود توجه و استفاده افراد واقع شده است. از مزایای این نوع پارتیشن می توان به نصب سریع و حمل و نقل راحت آن اشاره کرد. شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از انواع پارتیشن آلومینیومی را خریداری و نصب کنید.

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی به نوعی از پارتیشن ها گفته می شد که از جنس آلومینیوم باشد و در این نوع پارتیشن از مواد دیگری مانند شیشه، ام دی ام استفاده شده یاشد. در حالت کلی اسکلت پارتیشن از آلومینیوم می باشد که داری استحکام و مقاومت بسیار زیادی در مقابل دیگر پارتیشن ها می باشد و بهترین گزینه برای استفاده در مکان های عمومی مانند اداره های است. امروزه استفاده از پارتیشن آلومینیومی بسیار بیشتر شده است به خصوص که در طراحی و ساخت آن از سکوریت و ام دی اف نیز استفاده شده است. بسیاری از اداره ها و شرکت ها به دلیل استحکام و زیبایی استفاده پارتیشن آلومینیومی را نسبت به سایر پارتیشن ها ترجیح می دهند. در زیر به انواع پارتیشن آلومینیومی خواهیم پرداخت.

انواع پارتیشن آلومینیومی

امروزه پارتیشن آلومینیومی را با مواد دیگر ترکیب کرده اند و شیک ترین و مدرن ترین پارتیشن های اداری را طراحی می کنند. از انواع پارتیشن آلومینیومی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- پارتیشن های تک جداره: که معمولا دارای ضخامت های بین 6-4 سانتی متر می باشد.
2- پارتیشن های دوجداره: دارای ضخامت های بین 4-8 می باشد.
3- پارتیشن های آلومینیومی ترکیب شده با ام دی اف: در پارتیشن های تک جداره و یا دو جداره به منظور پر کننده و همچنین با توجه به درخواست مشتری از ام دی اف استفاده می کنند.
4- پارتیشن های آلومینیومی ترکیب شده با سکوریت: در پارتیشن های دو جداره و یا تک جداره به منظور پر کننده و همچنین طبق درخواست مشتری از سکوریت به عنوان پر کننده استفاده می کنند.
در هر حالت پارتیشن های آلومینیومی دارای زیبایی و جذابیت بسیار خاص و منحصر به فردی هستند و شما می توانید با انتخاب یکی از این انواع پارتیشن آلومینیومی به محل کار خود جذابیت خاصی را ببخشید. همچنین شما می توانید با توجه به نوع کاربری شرکت خود یکی از این انواع مدل ها را سفارش دهید.

مزایای پارتیشن آلومینیومی

همانطور که در بخش های قبلی نیز ذکر شد مزایای پارتیشن آلومینیومی نسبت به پارتیشن های دیوار بسیار است. از جمله مزایای استفاده از پارتیشن های آلومینیومی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1-داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آنها
2-نصب سریع و آسان
3-داشتن انواع مختلف با طرح های بسیار شیک
4-دارا بودن ویژگی مونتاژ
5-حمل و نقل بسیار راحت
6-قابلیت جابجایی راحت
7-ضد صدا بودن
8-فضای کمتری را اشغال کردن
شما می توانید بدون داشتن دغدغه حمل و نقل مصالح ساختمانی به خصوص برای ساختمان های چند طبقه، به راحتی از پارتیشن های آلومینیومی جهت جداسازی استفاده نمایید. همچنین در این صورت زمان کمتری برای نصب پارتیشن نیاز خواهد بود و وقت کارمندان اداری هدر نمی رود و مجبور به تعطیل کار هم نمی شوید.

قیمت پارتیشن آلومینیومی

می توان گفت اصلی ترین دلیل انتخاب پارتیشن های آلومینیومی برای بخش های اداری قیمت آن می باشد. البته بایستی توجه داشته باشید که قیمت پارتیشن آلومینیومی با توجه به انواع مختلف آن متفاوت خواهد بود. برای مثال قیمت پارتیشن های تک جداره در مقایسه با پارتیشن های دو جداره پایین تر خواهد بود. همچنین قیمت های پارتیشن های ام دی ام با توجه به ضخامت های که دارند متغیر خواهد بود. شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از این انواع را خریداری کنید. قیمت پارتیشن های آلومینیومی شیشه ای نیز دارای قیمت های بسیار متعددی برای مصرف کنندگان می باشد قیمت هر کدام ار پارتیشن با توجه به یک متر مربع آن قیمت گذاری می شود و شما باید قیمت یک متر مربع را ضربدر مساحتی که لازم دارید کنید تا کل مبلغ پارتیشن شما مشخص شود.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها