مزایای استفاده از پارتیشن اداری در فضای اداری

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

امروزه انواع مختلفی از پارتیشن اداری موجود می باشد. پارتیشن شیشه ای، پارتیشن ام دی اف و پارتیشن بندی از کف تا سقف پارتیشن تک جداره و دوجداره از انواع آن می باشد. پارتیشن بندی برای تقسیم کار در فضای اداری کاربرد دارد. با توجه به نوع طراحی اداره، بودجه و وظیفه پارتیشن فضای اداری انواع پارتیشن انتخاب می شوند.

مزایای پارتیشن اداری

امروزه با خلاقیت انواع پارتیشن اداری ساخته شده اند که مزایای زیادی دارند از جمله:

حریم خصوصی با پارتیشن اداری

پارتیشن اداری برای کارمندان اداره یک حریم خصوصی ایجاد می کند که باعث افزایش کاربری کارکنان می شود. کارمندان می توانند با تمرکز و خیال راحت به انجام کار های خود بپردازند.

حواس پرتی کمتر با پارتیشن اداری

وقتی همه کارمندان کنار همدیگر کار می کنند عوامل بسیار زیادی باعث پرت شدن حواس آنها می شود. پارتیشن اداری با ایجاد حریم خصوصی برای کارمندان حواس پرتی ها را به حداقل می رسانند و باعث می شود آنها با آرامش و تمرکز کار های خود را به صورت مستقل انجام دهند.

جلوه ی حرفه ای پارتیشن اداری

پارتیشن اداری محیط کار را بسیار جذاب تر می کند و به آن ظاهری جذاب تر می بخشد. این پارتیشن ها با متریال های مختلفی قابل ساخت می باشند مانند پارتیشن اداری تمام ام دی اف، تمام شیشه، نیمه ام دی اف و نیمه شیشه با طرح ها و رنگ های متنوع هستند.

جلوگیری از سر و صدا در محیط کار

یکی از مشکلات بزرگ وجد سر و صدا در اداره های پر رفت و آمد است پارتیشن اداری از انتقال سر و صدا در محیط اداره جلوگیری می کند. پارتیشن هایی که تا سقف هستند کارایی بهتری در این مورد دارند.

داشتن فضای اضافی با پارتیشن اداری

پارتیشن ها فضایی ایجاد می کنند که برای ذخیره فایل ها، نصب وایت برد و اعلانات می توان از آنها بهره برد. کارمند هایی در کنار پارتیشن ها نشسته اند می توانند فضایی برای ذخیره فایل ها و سند های خود ایجاد کنند. علاوه بر همه این مزایا پارتیشن هزینه بسیار مناسبی دارند. اگر جای درست و با فرم مناسبی نصب شوند می توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند. پارتیشن های اداری هنگام نصب آسیبی به سقف ها و دیوار ها نمی رسانند.

انواع پارتیشن اداری

کاربردی ترین پارتیشن ها، پارتیشن های تک جداره، دوجداره و شیشه ای هستند. این پارتیشن ها با قیمت مناسب برای همه قسمت های ساختمان قابل طراحی و ساخت می باشند. علاوه بر این نوع پارتیشن ها انواع دیگری مانند پارتیشن شیشه های سکوریت، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن متحرک، پارتیشن شیشه و استیل و … در بازار موجود هستند.

پارتیشن تک جداره

این نوع پارتیشن از جنس شیشه و ام دی اف می باشد که در طرح ها و اندازه های متنوع موجود می باشند. این نوع پارتیشن های اداری طبق نیاز کارمندان با ارتفاع های متفاوت ساخته می شوند که دوام و استحکام بالایی دارند. در های پارتیشن های اداری به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که قابلیت نصب قفل و دستگیره داشته باشند. پارتیشن تک جداره قابلیت جابجایی دارد و کم هزینه است.

پارتیشن دو جداره

در اداره هایی که رفت و آمد و آلودگی صوتی زیاد است بهتر است از پارتیشن دو جداره استفاده کرد تا سر و صدا وارد اتاق کارکنان نشود. این نوع پارتیشن استحکام بیشتری دارد و در ارتفاع های متفاوت ساخته می شوند.

پارتیشن شیشه ای

این نوع پارتیشن از لحاظ زیبایی محبوبیت بیشتری نسبت به سایر پارتیشن های اداری دارد. علاوه بر زیبایی نور را بهتر انتقال می دهند اتنشار نور طبیعی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی برق می شود. شیشه ها می توانند مات و طرح دار و دو جداره باشند تا حریم خصوصی نیز حفظ شود.

پارتیشن ام دی اف

در این نوع پارتیشن ستون ها از آلومینیوم ساخته می شوند و ظاهر آن از ام دی اف می باشند که از مزایای آن می توان به اندازه های مناسب ام دی اف، برش و فرم دهی راحت، تنوع طرح و رنگ و دوام و استقامت مناسب آن اشاره کرد. همچنین این نوع پارتیشن ها وزن مناسبی دارند و سرعت تولید و نصب آنها بالا می باشد به همین دلیل برای اداره ها مناسب می باشند.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها