برتری های مبلمان اداری ایرانی نسبت به خارجی

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

اگر شما در فکر تاسیس یک شرکت هستید و به دنبال انتخاب مبلمان اداری ایرانی هستید ما در این مقاله سعی می کنیم شما را با ویژگی هایی که مبلمان اداری باید داشته باشد تا شرکت شما را از همه لحاظ منحصر به فرد کند آشنا می کنیم. پس در ادامه این مطلب با ما باشید.

چند ویژگی مهم مبلمان اداری ایرانی

در دنیای امروز افراد بیشترین زمان خود را در محل کار سپری می کنند و می توان به جرات گفت که محیط کاری که می تواند یک شرکت و یا یک اداره باشد جزئی از خانه ی هر فرد است. پس این محیط باید بیشتر ویژگیهای یک خانه مانند راحتی و آرامش و امنیت را داشته باشد. یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد آرامش و آسایش افراد در محل کار انواع مدل مبلمان اداری است. و هر چه مبلمان از میزان راحتی و کارایی و کیفیت بهتری برخوردار باشند فرد در محل کار احساس بهتری دارد.

در تفکر اغلب افراد مبلمان اداری فقط به مبل و میز و صندلی هایی اطلاق ق می شود که در یک محل کار چیده شده باشد. اما در واقع مبلمان به تمامی لوازم و ادواتی که در یک محل وجود دارد تا این محل را به محیط کار تبدیل کند مبلمان اداری گفته می شود. این اسباب و ادوات شامل قفسه ها، پارتیشن ها و…. هستند که با هم دکوراسیون یک شرکت یا یک اداره را شکل می دهند. بهتر است در انتخاب مبلمان اداری یک محل از وسایل استاندارد استفاده کرد. استفاده از مبلمان استاندارد این کمک را به ما می کند که علاوه بر زیبایی که به محل کار خود می دهیم به سلامتی افرادی که در این محل کار می کنند هم توجه نماییم.

برتری مبلمان اداری ایرانی

هنگام خرید مبلمان اداری همیشه سعی کنید که از مبلمان اداری ایرانی استفاده کنید. زیرا مبلمان اداری ایرانی بر اساس ویژگیهای فردی ایرانیان ساخته شده است و بسیار مناسب اخلاق و روحیات مردم ایران طراحی می شود. در دکوراسیون یک شرکت و یا یک اداره ایرانی همیشه می توان از طراحان داخلی ایرانی کمک گرفت و یک محل کار را بر اساس اینکه بیشتر مردم کشور از لحاظ خصوصیت فردی دارای چه ویژگی هایی هستند و چه چیزی را بیشتر می پسندند آنجا را دیزاین کرد. مبلمان اداری ایرانی این حسن را دارند که از بهترین نوع مواد مصرفی ساخته شده اند و هر چه کیفیت مبلمان بیشتر باشد افرادی که هر روز از این مبلمان اداری استفاده می کنند رضایت خاطر بیشتری از محل کار خود دارند و این رضایت راندمان کاری را بالا خواهد برد. یکی دیگر از برتری های مبلمان اداری بحث قیمت آن است. مبلمانی که ساخت یک کشور دیگر است بسیار گرانتر از محصول ایرانی است. زیرا به اسم خارجی هزینه های گزافی بر دوش یک مدیر شرکت می گذارد. پس سعی کنید در موقع خرید مبلمان به ایرانی یا خارجی بودن آن توجه کنید.

مبلمان اداری ،مزایا و نکات منفی

یکی از مزایای مبلمان اداری ایرانی زیباسازی فضای کاری و دادن حس چشم نوازی به محل است. اگر شما گرانترین محصول را بخرید اما در چیدمان آن دقت نکنید و از رنگها درست استفاده نکنید این صرف هزینه کمترین استفاده را به شما نمی رساند و شما متحمل ضرر می شوید. پس هنگامی می توانید از مزایای یک مبلمان اداری به بهترین وجه ممکن استفاده کنید که از آیتم ها در کنار هم و به درستی بهره ببرید. در یک دکوراسیون محل کار دقت کنید که علاوه بر استفاده از مبلمان ایرانی از یک طراح داخلی ایرانی نیز مشورت بگیرید. این طراح داخلی با توجه به سلیقه ایرانی از امکانات موجود برای زیباسازی و دکوراسیون محل استفاده کامل را برده و شما را صاحب یک شرکت و یا یک اداره به سبک ایرانی می کند. از نکات منفی مبلمان اداری هم این است که اگر شما از مبلمان اداری خارجی استفاده کنید چون این دکوراسیون با ویژگی های شخصیتی ایرانی و همینطور با فرهنگ ایران در تضاد است نمی تواند بر روی کارمندان یک شرکت و یا یک اداره تاثیر مثبت بگذارد و از این لحاظ باعث پایین آمدن راندمان کاری می شود.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها