کردنزا یا بوفه مدیریتی چیست؟

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

کردنزا یا کتابخانه مدیریتی چیست؟ (بوفه مدیریتی)

بوفه مدیریتی چیست؟ بوفه مدیریتی یا کمد کردنزا، نوعی میز با طراحی ظریف و زیباتر است که عمدتا جنس آن از ام دی اف یا چوب می باشد. این نوع کمدها همراه با میزهای مدیریت و کنفرانسی سفارش داده می شوند و می توانند محل مناسبی برای نگهداری وسایل تزئینی، اضافی و یا لوح های یادبود باشند. برای آشنایی با کردنزای مدیریتی با ما در این مقاله همراه باشید.

کمد کردنزا یا بوفه مدیریتی چیست؟

منظور از کمد کردنزا، کمد های کناری برای میز های اداری هستند که ممکن است با کمد های الحاقی یا ال کنار میز، اشتباه گرفته شوند. این محصول می تواند به عنوان یکی از تجهیزات اداری استفاده شود و علاوه بر گسترده کردن فضای لازم برای جایگذاری اشیا، باعث زیبایی محیط می گردد. زیرا نمای خارجی این میز ها طراحی زیبایی دارد و می توان از آن همچنین برای نگه داشتن وسایل تزئینی و وسایل یادبود استفاده نمود. کمد کردنزا همچنین به عنوان بوفه مدیریتی نیز شناخته می شود و می توان آن را با کنسول فضاهای خانگی مشابه دانست. این وسیله می تواند در انواع مختلفی طراحی گردد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

انواع بوفه مدیریتی چیست؟

انواع کمد کردنزا یا بوفه مدیریتی چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت کمد های کردنزا از نظر کاربری می توانند برای استفاده های مختلف کاربرد داشته باشند و با توجه به نوع کاربری که مد نظر کاربر است، می تواند مدل های مختلفی برای کمد کردنزا یا بوفه مدیریتی بیان نمود. از جمله این مدل ها می توان گفت:

کردنزا مدیریتی: این نوع از کردنزا ها معمولا در ابعاد مانند 140*70*35 سانتی متر ساخته می شوند و دارای کشو و طبقات مختلفی هستند. از این نوع میز ها برای قرار دادن وسایل تزئینی، نگهداری اسناد و مدارک، نگهداری کتاب ها و همچنین وسایل شخصی در کمد ها استفاده می گردد.

کمد کردنزا کنسول: این نوع از کمد های کردنزا یا بوفه مدیریتی فقط از چندین کشو تشکیل می شود که می تواند به صورت ریلی یا لولایی به میز متصل شده باشد.

کنسول و ویترین: مدل کنسول و ویترین معمولا کشویی ندارد و تنها از طبقات بدون درب ساخته می شود. این نوع بوفه مدیریتی می تواند برای قرار گرفتن در کنار میز مدیریتی و میز های کنفرانس استفاده گردد و به نوعی یک محصول ساده و کاربردی برای نگهداری انواع مختلفی از وسایل استفاده می شود.

کتابخانه ای: همچنین از مدل های کتابخانه ای کمد های کردنزا یا بوفه مدیریتی می توان برای نگهداری حجم بیشتری از پرونده ها و فایل ها در یک کمد کتابخانه ای دیواری استفاده نمود که فضای بسیار خوبی را به خصوص برای محیط های اداری فراهم می آورد.

ویژگی های کمد کردنزا یا بوفه مدیریتی چیست؟

در ادامه مبحث بوفه مدیریتی چیست؟، باید به ویژگی های کمد کردنزا اشاره کنیم که می توان گفت این نوع کمد ها از طراحی ظریف و متفاوتی نسبت به سایر کمد ها برخوردار بوده و می توان آنها را در کنار یا پشت میزهای مدیریتی، به عنوان وسیله ای برای پذیرایی و در اتاق های کنفرانس استفاده نمود. این کمد ها می تواند مکمل خوبی برای میزهای مدیریتی باشد و در طرح و رنگ یکسان با میزهای مدیریتی عرضه می شوند. همچنین در رابطه با اینکه جنس بوفه مدیریتی چیست؟ باید گفت جنس کردنزا یا بوفه مدیریتی معمولا از نوع ام دی اف یا چوب با طراحی های مختلف اعم از براق یا مات می باشد. با توجه به این ویژگی ها می توان کمد کردنزا را یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد زیبایی و نظم در منازل و به خصوص در دفاتر و اماکن اداری مناسب دانست.

کاربردهای کمد کردنزا

در مورد اینکه کاربرد های کمد کردنزا یا بوفه مدیریتی چیست؟ باید گفت به طور کلی این نوع میزها را می توان بر حسب نوع کاربردشان به دو نوع تقسیم بندی نمود:

وسیله ای برای نگهداری: در این نوع کاربری، از کمد های کردنزا برای نگهداری و قرار گرفتن وسایلی که می تواند جلوه ای زیبا به محیط ببخشید و یا نگهداری وسایل اضافی در اتاق های کنفرانس و همچنین پذیرایی منازل استفاده می گردد.

کتابخانه های مدیریتی: کمد های کردنزا همچنین می توانند به عنوان محلی برای نگهداری فایل ها و اسناد اداری در دفاتر کار و محیط های اداری استفاده شوند و به نوعی به وسایل مختلف این محیط ها نظم بدهند.

تفاوت کمد کردنزا با دیگر کمدها

اما ممکن است از خود بپرسید تفاوت دیگر کمد ها با کمد کردنزا یا بوفه مدیریتی چیست؟ و چرا این نوع کمد باید تهیه شود؟. برای پاسخ به این سوال می توان گفت تفاوتی در هدف طراحی بین کردنزا یا دیگر کمد ها و میزها از جمله مبلی، بوفه و … وجود ندارد اما نحوه طراحی، نوع جایگذاری وسایل و امکانات آن که می تواند هم در منزل و هم در ادارات استفاده گردد را می توان تفاوت این نوع کمد با دیگر محصولات مشابه دانست.

جمع بندی

کردنزا که یک کلمه لاتین به معنای اعتماد و اعتقاد است، نام یک نوع میز اداری می باشد که همانطور که در قسمت اول هم اشاره شد، طراحی ظریف ت و متفاوت تری نسبت به سایر میز های مشابه از جمله میز بوفه و مبلی دارد. این نوع از میز ها معمولا از جنس ام دی اف ساخته می شوند و می توانند بر حسب نوع کاربری که دارند، فقط از کشو ها، طبقه های بدون درب و یا ترکیبی از آنها ساخته شده باشند. در مورد مزایای این نوع از کمد ها نیز باید گفت کمد های کردنزا یا بوفه مدیریتی در کاربری های امروزی، از میز اداری مدرن و زیبا به شمار آیند که مدل های مختلفی برای آن وجود داشته و قیمت، کیفیت، گنجایش و طراحی و کاربری های بسیار خوبی دارند. شرکت مبلمان اداری افن با ارائه بهترین تجهیزات و مححصولات اداری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.\

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها