در خرید صندلی مدیریتی چه نکاتی اهمیت دارد

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

امروزه مدیران و کارمندان ساعت های زیادی را در اداره ها و پشت میز سپری می کنند به همین علت انتخاب مبلمان اداری به خصوص صندلی مدیریتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این صندلی ها نقش بسیار مهمی در سلامتی و افزایش کارایی دارند و همچنین در دکوراسیون اداره هم تاثیر چشمگیری دارند. صندلی های مدیریتی باید راحت باشند و به هیچ عنوان باعث خستگی استفاده کنندگان نشوند. صندلی مدیریتی از پرطرفدارترین انواع مبلمان های اداری می باشد که بلند و بزرگ هستند و به دلیل بزرگی نیاز به فضای بیشتر دارند. صندلی های مدیریتی برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب و راحت هستند اما قیمت آنها نسبت به سایر صندلی های اداری بیشتر می باشد. صندلی مدیریتی، کارمندی و کامپیوتر از نوع صندلی های گردان و چرخدار می باشند که به دلیل داشتن چرخ و جک و مکانیزمی که در آنها به کار رفته است قابلیت چرخیدن و ثابت بودن و همچنین تنظیم ارتفاع را دارند. صندلی های مدیریتی جثه بزرگتری دارند و پشتی آنها بلندتر می باشد. همچنین برخی از آنها زیر سری هم دارند.

نکاتی برای خرید صندلی مدیریتی

انواع صندلی های اداری متناسب با کارایی که دارند متفاوت هستند. برای مثال کسانی که با کامپیوتر کار می کنند بهتر است صندلی آنها کمی مایل به سمت عقب باشند. بهترین زاویه برای نشستن معمولا زاویه 110 درجه می باشد زیرا این زاویه کمترین فشار را به کمر وارد می کند. در ادامه با خصوصیات صندلی اداری مناسب بیشتر آشنا می شویم.

صندلی های اداری بهتر است خیلی نرم نباشند. به این معنا که راحت باشد ولی نه طوری که شخص در آن فرو رود.
بهترین نوع صندلی، صندلی است که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند تا هر شخص متناسب با قد خود آن را تنظیم کند.
صندلی اداری مناسب، دارای دسته می باشد تا در زمان استراحت دست ها روی آنها گذاشته شوند.
پشتی صندلی های اداری مناسب، انحنایی S شکل دارند تا گودی کمر را به خوبی حفظ کنند.
کفی و پشتی صندلی باید جنس مناسبی داشته باشد و ضد عرق باشد.
صندلی های مناسب قابلیت تنظیم پشتی دارند.
لبه های قسمت جلوی صندلی های مناسب بهتر است گرد و توپر باشد تا باعث راحتی پشت پاها شود.
صندلی های اداری مناسب دارای استحکام کافی هستند و پایه های پنج پایه بهترین استحکام را دارند تا وقتی فرد تکان می خورد صندلی به عقب و سمت دیگر کج نشود.

صندلی های ارگونومیک اداری

ارگونومیک بودن صندلی ها به معنای استفاده از اصول علمی می باشد که نقش مهمی در طراحی صندلی های اداری و بخصوص صندلی های مدیریتی دارند. همچنین عوارض ناشی از استفاده از صندلی را به حداقل می رساند. این صندلی های ارگونومیک فضای کافی برای نشستن دارند و همچنین کوسن های مناسبی دارند که از گرفتگی ماهیچه ها و عضلات در اثر نشستن طولانی مدت جلوگیری می کند. این نوع صندلی ها پشتی محکم و انحنا شکلی دارند که برای حفظ سلامتی کمر مناسب می باشند. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب پشتی دارند. صندلی های ارگونومیک دسته های قابل تنظیمی دارند. این صندلی ها اکثرا پنج پایه دارند و دارای استحکام بالایی می باشند. پوشش های صندلی ها بدون لغزش و غیر قابل آتش سوزی هستند و تمیز کردن و شستن آنها آسان می باشد. کیفیت خوب پوشش های صندلی عمر آنها را افزایش می دهد. تمامی صندلی های اداری مناسب باید این ویژگی ها را داشته باشند.

خرید اینترنتی صندلی مدیریتی

امروزه شاهد انواع متنوعی از مبلمان های اداری هستیم که هر کدام کارایی متفاوتی دارند. انتخاب صندلی های اداری و مدیریتی برای دکوراسیون اداره ها و راحتی، بسیار مهم می باشند. برای راحتی شما عزیزان عکس انواع صندلی های متنوع، زیبا و با کیفیت در سایت قرار داده شده است و شما می توانید به راحتی از آنها دیدن کنید و سفارش و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی صندلی مدیریتی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها