با انواع صندلی اداری و کارآیی هر یک بیشتر آشنا شوید

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

انواع صندلی اداری، کاربرد و ویژگی های آن

انواع صندلی اداری با کارکردهای مختلف از عناصر ضروری در مبلمان فضای اداری می باشد که طرح های مختلف آن را می توان در بازار مشاهده کرد. از انواع صندلی اداری می شود به صندلی اداری کارمندی، صندلی مدیریت و صندلی اتاق کنفرانس اشاره نمود. از آشنایی با ویژگی های انواع صندلی های اداری ارگونومیک بودن، انعطاف پذیری، تنوع در سایز و عمر مفید بالا می باشد.

صندلی عنصر مهم در مبلمان اداری

هر فضای اداری متناسب با نوع کارکرد دارای چیدمان و دکوراسیون خاص می باشد که در زیباسازی فضای اداره، بهبود عملکرد کارکنان و جلب رضایت ارباب رجوع نقش دارد. در چیدمان یک فضای اداری عناصر و عوامل مهمی مد نظر قرار می گیرد که از آن جمله می توان به مبلمان و صندلی اداری اشاره نمود. با توجه به اهمیت صندلی اداری در چیدمان فضاهای اداری باید در انتخاب این تجهیزات فاکتورهای مختلف را در نظر گرفت. در حال حاضر انواع صندلی اداری با تنوع در طرح و کاربرد در بازار موجود می باشد که توسط برند های معتبر داخلی و خارجی تولید می شود.

ارائه انواع صندلی اداری در بازار

در حال حاضر انواع صندلی های اداری با تنوع در طرح و رنگبندی، تولید و در نمایندگی های فروش عرضه می شود. با توجه به تنوع موجود در صندلی های اداری می توان متناسب با نیاز مراکز اداری انواع این تجهیزات را با قیمت مناسب دریافت نمود. صندلی های اداری موجود در بازار با توجه به نوع کارکردی که دارند به انواع صندلی کارمندی، صندلی مدیریتی و همچنین صندلی کنفرانس دسته بندی می شود.

صندلی اداری کارمندی

همانطور که می دانید هر کارمند اداری روزانه ساعات زیادی را بر روی صندلی اداری خود می گذراند. استفاده از انواع صندلی کارمندی اداری استاندارد تاثیر مستقیم در بهبود عملکرد کارمندان دارد. از این رو در تولید انواع صندلی های اداری کارمندی اصول ارگونومیک در نظر گرفته شده و این صندلی ها متناسب با فرم بدن ساخته می شود. انواع صندلی اداری کارمندی که در سایزهای متنوع در بازار موجود است در دو دسته بندی کلی صندلی ساکن و چرخدار ارائه می گردد.
جنس انواع صندلی های اداری کارمندی از فلز و نیز پلاستیک درجه یک می باشد و برای کف و پشتی این صندلی ها از چرم و پارچه استفاده می شود. برخی از انواع صندلی های اداری کارمندی حرفه ای در کنار متحرک بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و نیز تنظیم پشتی را دارند. همچنین انواع صندلی های اداری از جمله صندلی های کارمندی به صورت تکیه گاه یک تکه و تکیه گاه جدا تولید می گردد. صندلی های اداری کارمندی علاوه بر کیفیت ساخت از ظاهری زیبا و شیک برخوردار هستند که به هرچه زیباتر شدن چیدمان فضاهای اداری کمک می کند.

صندلی اداری مدیریتی

از دیگر انواع صندلی اداری می توان به صندلی اداری مدیریتی اشاره کرد که جمله عناصر و اجزاء اصلی مبلمان اداری محسوب می شود. استفاده از صندلی مدیریتی استاندارد در کنار زیباتر شدن فضا، حسن انتخاب خریدار را نشان می دهد و نیز در جلب نظر ارباب رجوع موثر می باشد. افراد فعال در حوزه مدیریت مانند سایر کارمندان بخش اعظمی از ساعات کاری را بر روی صندلی خود سپری می کنند. بنابراین در تولید انواع صندلی های اداری مدیریتی اصول ارگونومیک رعایت می شود که نقش مهمی در تامین سلامت مدیران دارد.
با توجه به تنوع مواد مورد استفاده در ساخت انواع صندلی های مدیریتی نمونه های مختلفی از این صندلی ها در دسترس خریداران قرار دارد. انعطاف پذیری صندلی های اداری مدیریتی از صدمه دیدن ستون فقرات در دراز مدت جلوگیری می کند. نظر به تنوع در طرح و رنگ صندلی های مدیریتی می توان متناسب با فضای اداره ها و نوع چیدمان بهترین صندلی های اداری مدیریتی را انتخاب نمود. از بهترین انواع صندلی های اداری مدیریتی صندلی های چرخدار است که قدرت مانور حرکتی مناسبی دارد و به صورت دسته دار و بدون دسته تولید می شود.

انواع صندلی های اداری کنفرانس

از جمله ملزومات اصلی هر بخش اداری به ویژه سالن کنفرانس صندلی می باشد که در انواع مختلف توسط نمایندگی های مربوطه عرضه می شود. با ارائه انواع صندلی اداری کنفرانس در سایز ها و طرح های متنوع می توان متناسب با چیدمان اتاق کنفرانس نوع مناسب این صندلی ها را تهیه کرد. از آنجا که علاوه بر کارمندان مخاطبان بیرونی نیز با آن سروکار دارند خریداران در تهیه انواع این صندلی ها با دقت و وسواس عمل می کنند.
در تولید انواع صندلی های اداری کنفرانس لوکس و زیبا از بهترین مواد اولیه و طرح های به روز استفاده می شود. برخی از انواع صندلی اداری کنفرانس از نوع متحرک با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. از آنجا که صندلی های اداری کنفرانس گاه نیاز به جابجایی دارند، انواع صندلی کنفرانس با وزن کم تولید می شود.

ویژگی انواع صندلی اداری

با توجه به تنوع فضاهای اداری در حال حاضر انواع صندلی اداری در مدل ها و طرح های مدرن عرضه شده که پاسخگوی نیاز خریدار می باشد. با اطلاع از ویژگی های صندلی اداری مناسب می توان بهترین این تجهیزات را برای تکمیل مبلمان اداری تهیه کرد. مهمترین ویژگی مورد نیاز انواع صندلی های اداری رعایت اصول ارگونومیک در تولید آن می باشد که در حفظ سلامت افراد نقش بسزایی دارد.
از دیگر عناصر مهم در انتخاب صندلی اداری راحت بودن و انعطاف پذیری این تجهیزات است. از آنجا که هر کارمند بخش قابل توجهی از زمان را ناگزیر به استفاده از صندلی می باشد انتخاب صندلی راحت اهمیت بالایی دارد. انعطاف پذیری مناسب انواع صندلی های اداری از دیگر ویژگی های این تجهیزات است که سبب عملکرد بهتر افراد در هنگام کار می شود. یکی از مهمترین ویژگی هایی که انواع صندلی های اداری باید داشته باشند تنظیم پذیری این صندلی ها می باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها