با مدل های متنوع مبلمان اداری آشنا شوید

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

هم طراحان و هم تولید کنندگان بر مبنای زمانی که برای تولید میزهای اداری می گذارند، قیمت میز مدیریتی را نیز تعیین می کنند و تا حدودی نیز متناسب با کیفیت و استاندارد هایی که در میز ها می گنجانند این قیمت ها را مشخص می نمایند.

البته بسته به جنسی که برای ساخت میز های اداری نیز به کار می رود، امکان دارد قیمت تغییر کند و این موارد جزء تأثیر گذارترین ویژگی ها در تعیین قیمت می باشند که در زیر توضیحاتی در بارهٔ دیگر عوامل مؤثر بر قیمت و همچنین انواع میز های اداری نیز ارائه داده ایم.

تأثیر طراحی بر قیمت میز مدیریتی:

مزایا و ویژگی هایی که میزهای اداری استاندارد بایستی داشته باشند همیشه در بین تولید کنندگان از توجه خاصی برخوردار بوده اند، چرا که این ویژگی می تواند تا حدودی تعیین کنندهٔ قیمت میز های اداری باشد. با این وجود بایستی در نظر داشت که یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین مراحل تولید یک میز اداری شیک و مناسب، طراحی آن است. در طراحی میز های اداری و مدیریتی در نظر داشتن دوام جنس یکی از اولویت هاست که شرط طراحی منحصر بفرد نیز همین مورد است.

اندازهٔ میزهای مدیریتی در هنگام طراحی مشخص می شود که بعضاً توسط افرادی که میزها را سفارش می دهند، تعیین می گردد. گاهی میزهای سفارشی که در صف تولید هستند و دارای طراحی منحصر بفردی نیز می باشند، قیمت اضافی تری را به نسبت سایر میز ها در بر می گیرند.

سفارش ساخت میز های مدیریتی:

اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی و از جمله میز های اداره و یا شرکت خود را عوض کنید، پیشنهاد ما این است که با طرح و ایده ای که خودتان دارید ، سفارشی را برای ساخت میز مدیریتی خود به تولید کنندگان داشته باشید. در واقع با این کار می توانید وسایل اداره‌ تان را باب میل خود انتخاب کنید و چیدمان فضای کاریتان را متناسب با سلیقه تان انتخاب کنید.

سازندگان میز های مدیریتی نیز متناسب با سفارش هایی که دادید قیمت میز مدیریتی را برای شما تعیین می کنند، که شاید قیمتی افزوده تر باشد، اما حداقلش این است که تناسب با سلیقهٔ شما رعایت شده است.

بعضی اداره ها و شرکت ها که دکوراسیون و نمای شرکت اهمیت بالایی برایشان دارد و قصد دارند مشتری را با استفاده از چیدمان وسایل جذب کنند، هزینه زیادی را برای وسایل تشکیل دهنده ی دکوراسیون خرج می کنند، برای مثال قیمت میز مدیریتی را در بالاترین سطح بر می گزینند تا از کیفیت و دوام جنس میز اطمینان داشته باشند.

مراکز بزرگ عرضه ی میزهای اداری ، قیمت میز مدیریتی برای فروش به مشتری را بر پایه ی قیمت تولید در نظر می گیرند و تفاوت آن چنانی را در قیمت ها ایجاد نمی کنند، حتی اگر میز ها به صورت سفارشی برای یک شرکت و یا اداره مشخص تهیه شده باشد.

فعالیت تولیدی های میز های اداری:

خط تولید کارگاه های تولید میز های اداری با در نظر گرفتن شکل و کیفیت و جنس به کار برده شده، قیمت میز مدیریتی را تعیین کرده و پس از برنامه ریزی برای عرضه به بازار فروش، آن ها را در اختیار خریداران قرار می دهند. عناصر کلیدی که باعث موفقیت تولیدی های میز می شوند به طبع ویژگی ها و میزان خالص بودن مواد اولیه در ساخت میز و قیمت نهایی است، در بازار خرید و فروش میز های اداری یکی از نکاتی که بسیار مورد توجه است ، جنس و طرح میز است که بر قیمت نیز مؤثر است.

میز های مدیریتی طراحی های زیبا تر و جداگانه ای را به نسبت سایر میز های اداری دارند و به همین دلیل نیز در خط تولید کارگاه ها به صورت متفاوت تری تولید می شوند و در نهایت براساس طراحی و سایر ویژگی های تأثیر گذار، قیمت میز مدیریتی تعیین می شود.

کارگاه های تولید داخلی با تنوع در کیفیت و طراحی توانسته اند در طی چند سال اخیر موفقیت های گسترده تری را در زمینه ی ساخت میز های اداری بدست آورند و تا حدودی این کیفیت را به سطوح بالاتر و صادرات این دسته از وسایل نیز رسانده اند.

در اینکه قیمت میز مدیریتی به نسبت سایر ابزار و وسایل اداری متفاوت است شکی نیست، اما بایستی به این نکته نیز توجه داشت که یکی از وسایلی که بیشتر در معرض دید قرار دارد میز مدیریتی است و جلسات مهم و گردهمایی ها بر روی این میز تشکیل می شود. با این وجود شرکت ها تمایل بیشتری دارند تا قیمت میز مدیریتی را حتی با هزینه ی گزافی نیز قبول کنند.

محدوده قیمتی میز های اداری:

ویژگی های بارزی که در وسایل اداری مشهود است ، طراحی و استحکام در جنس آن وسایل می باشد و به همین جهت نیز یکی از ارکان مهم در تعیین قیمت محسوب می شوند. معمولاً نیز برای حفظ رقابت در بازار عرضه میز های اداری رنج قیمت ها با نوساناتی همراه است و برخی از تولیدی ها در بدو عرضه ی میز های تولیدیشان به بازار با قیمت اندکی آن ها را عرضه می کنند و این موضوع موجب می شود تا بقیه تولید کننده ها نیز برای جذب مشتری قیمت ها را اندکی تغییر دهند.

در کل محدوده قیمت هایی که برای میزهای اداری تعیین می شود یک بازه مشخص است و تنها قیمت میز مدیریتی است که اندکی با بقیه متفاوت می باشد. قیمت نهایی را نیز کارشناسان فروش براساس دسته بندی کیفیت و جنس میز ها تعیین می کنند.

اولویت های مدیران برای انتخاب میز مدیریتی:

مدیرانی که کنفرانس های طولانی مدت را به صورت مداوم برگزار می کنند و تعداد اعضای زیادی را نیز در جلساتشان دعوت می کنند، میزهای مدیریتی بزرگ و با دوام را ترجیح می دهند. شکیل بودن در طراحی میزهای مدیریتی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین جهت مدیران حاضرند قیمت میز مدیریتی را با هزینه بالایی بپردازند و میزی ایده آل را برای محیط کاریشان انتخاب کنند. در هر صورت می توان گفت که قیمت میز مدیریتی متناسب با کیفیتی است که تولید کنندگان در هنگام ساخت میز رعایت کرده اند و این را به خوبی می توان در میز های تولید داخلی مشاهده کرد.

میزهای مدیریتی بایستی با فضای داخلی اداره هماهنگ باشند تا نمایی جذاب تر را به محیط بدهند و این موضوع خود می تواند موجب جذب افراد مراجعه کننده به فضای آن اداره و یا شرکت بشود.

شما می توانید با پرداخت اندک قیمت میز مدیریتی ، بهترین ها را انتخاب کنید و کیفیتی درخور شان شرکتتان را برگزینید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها