مبلمان اداری را به چه شکل تمیز کنیم

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

مبلمان اداری به این دلیل که زیاد مورد استفاده هستند و تقریبا در طول روز مورد استفاده مراجعین مختلف قرار می گیرند در بازه های زمانی کوتاه نیاز به تمیز کردن پیدا می کنند. برای تمیز کردن مبلمان اداری می توانید از راهکارهای جدیدی که در این باره ارائه داده شده است استفاده نمایید. در این مقاله به روش های جدید نظافت مبلمان اداری می پردازیم که با استفاده از انواع مواد اولیه چرم، چوب و غیره ساخته شده اند و هر کدام نیاز به نظافت خاص خود را دارند. همچنین می توانید با روش های ارائه داده شده در این مقاله این کار را در کمترین زمان انجام بدهید و یکی از بهترین روش های تمیز کردن مبلمان به شمار می رود. در ادامه شما را بیشتر با این روش ها آشنا خواهیم کرد و نحوه استفاده برای جنس مختلف مبلمان را به شما توضیح خواهیم داد.

تمیز کردن مبلمان اداری

بسیاری از شرکت های سازنده مبلمان اداری، توضیحات جامع و کاملی در زمینه تمیز کردن مبلمان اداری به شما ارائه می دهند که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای مثال در صورتی که پشت مبلمان اداری و روی قسمت توضیحات برای شستشو کلمه S نوشته شده باشد باید با شوینده های تولید شده بر پایه حلال استفاده نمایید که چندین برند از شرکت های تولید کننده شوینده این سری از تمیز کننده ها را در بازار ارائه کرده اند. همچنین در صورتی که پشت صندلی و مبلمان اداری شما کلمه W برای شستشو درج شده باشد باید با استفاده از شوینده های مبتنی بر آب اقدام به تمیز کردن مبلمان اداری نمایید که این نمونه از شوینده ها در مدل های بسیار مختلفی در بازار عرضه شده و می توانید از آن ها استفاده نمایید. کلمه SW یا S/W به معنای استفاده از هر دو گروه شوینده ها برای تمیز کردن مبلمان اداری شما مجاز می باشد. البته این در حالی است که ماده سست یا جامدی بر روی پارچه صندلی ریخته شده نباشد که در این صورت در ابتدا باید با دقت ماده سست را برداشته و سپس نسبت به تمیز کردن لکه به جای مانده از ماده اقدام نمایید.

چگونه میزهای چوبی را بدون مواد شیمیایی براق کنیم

حتما برای شما پیش آمده است که بخواهید در کمترین زمان میز چوبی خود را تمیز و براق کنید که معمولا برای این کار ماده های شیمیایی مختلفی در بازار عرضه شده است. در این صورت شما می توانید از چای کیسه ای خیس شده استفاده کنید و یک ابر بزرگ را با آب چای کیسه ای خیس کنید. سپس آب آن را بگیرید تا به حالت نم در آمده و سپس روی میز بکشید. برای اینکه مطمئن تر باشید که به میز چوبی شما آسیبی وارد نمی شود، می توانید از ابر بزرگ خشک دیگری برای خشک کردن استفاده کنید که این روش را می توان به عنوان ارزانترین و آسان ترین روش تمیز کردن میزهای چوبی دانست. البته لازم است بدانید که استفاده از مواد شیمیایی می تواند کارایی بهتری برای میزهای چوبی داشته باشد و برای براق کردن میزهای چوبی از کیفیت بسیار بیشتری برخوردار است. در صورتی که برای نگهداری از مبلمان چرمی می خواهید از مواد شیمیایی استفاده کنید و یا برای براق کردن چوب از این مواد استفاده می کنید حتما باید به کارایی و قدرت آن توجه کنید.

نکات لازم در تمیز کردن مبلمان اداری

بسیاری از ما برای اینکه مبلمان اداری تمیزتری داشته باشیم از مواد شیمیایی استفاده می کنیم و این در حالی است که باید استفاده از این مواد را محدود کرده و یا در صورت نیاز بر اساس نوع توضیحاتی که در مورد آن ها ارائه شده است اقدام به خریداری و استفاده نمایید. مبلمان اداری چرم را باید با استفاده از مواد شیمیایی تمیز نمایید و در صورتی که رنگ آن ها از بین رفت بهتر است از واکس های مخصوص چرم برای براق کردن آن ها استفاده کنید. در کل نگهداری مبلمان اداری و تمیز کردن مبلمان اداری کار بسیار راحتی است به شرطی که از مواد مناسب و ترجیحا طبیعی استفاده نمایید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها