7 دلیل برای اینکه مبلمان اداری باعث افزایش بهره وری شود

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

به طور خاص با توجه به محل کار، هر قسمت از مبلمان اداری، نقش مهمی در افزایش بهره وری دارد. با استفاده از یک مبلمان اداری ایده آل،شما می توانید توانایی بهره وری خود را افزایش دهید.تقریبا تمام فضاهای اداری در جهان،از مبلمان شیک و جدید در داخل دفاترشان، به مبلمان خسته کننده و قدیمی تبدیل می شوند. شرکت آفن (AFN)در اینجا چندین راه افزایش بهره وری مبلمان اداری را توضیح داده است:

مبلمان اداری خسته کننده شما را تنبل خواهد کرد

مبلمان اداری خسته کننده، نه تنها شما را تنبل می کند در عین حال شما را از کارهای زیادی که دارید ناامید می کند.مبلمان اداری خسته کننده باعث می شود، افراد اغلب علاقه خود را به کار از دست بدهند و به میزان زیادی بهره وری فرد را کاهش دهد. علاوه بر این، اگر کسی در طی این 7 تا 8 ساعت بحرانی توانایی لازم برای کار کردن را نداشته باشد، به احتمال زیاد او در خانه و همچنین مکانهای اجتماعی از کارایی کمی برخوردار است.

رنگ های پر جنب و جوش مبلمان اداری باعث شور و اشتیاق می شوند

بسیاری از دفاتر رنگ های روشن را برای مبلمان اداری مدرن انتخاب می کنند.این به دلیل آن است که رنگ های روشن و خنک به بالا بردن روحیه فرد کمک می کند.این یک راه خوب برای کاهش استرس و همچنین افزایش بهره وری است.

پاکیزگی نیز مهم است

ک دفتر بی نظم، باعث می شود کارمندان با شور و اشتیاق، به خوبی نتوانند کار کنند.از سوی دیگر، اداره تمیز و منظم باعث می شود که کارمندان راحت کار کنند و توانایی تولید وکارآیی بیشتری داشته باشند.

وسایل پر کاربرد را نزدیک خود(دم دست) نگه دارید

یک نکته حیاتی شامل نگهداشتن وسایل مهم در محل و همچنین نگهداری آنها دم دست خود است.اگر موارد خاصی نظیر چاپگر یا هر وسیله جانبی دیگری را که به طور مرتب استفاده می کنید ، این موارد را در یک محل نگهداری کنید تا بتوانید به راحتی با آنها کار کنید.اغلب کارگران کارشان را کنار میگذارند، زیرا آنها باید بلند شوند تا برای تکمیل کار به محل دیگری بروند.نگه داشتن وسایل مورد نیاز نزدیک خود فقط سرعت کار را افزایش نمی دهد، بلکه باعث می شود که شما کارایی بیشتری داشته باشید.

محل کار خود را تقسیم کنید

فضای اداری را به دو بخش متفاوت تقسیم کنید؛ یک بخش شخصی و یک بخش حرفه ای(محل کار کارمندان).ممکن است اولویت اول را به کار خود اختصاص دهید و دیگران بتوانند در ساعات آزاد خود استفاده کنند. به این ترتیب شما می توانید دو محیط مختلف در همان دفتر را جمع آوری کنید.این توازن میان زندگی حرفه ای و خصوصی شما برقرار خواهد شد؛ بنابراین، شما بازدهی بیشتری خواهید داشت.

میزهای اداری ایستاده باعث سلامت شما می شوند

از آنجا که احتمال ابتلا به دیابت، چاقی، سرطان و بیماری قلبی عروقی کاهش می یابد، مطالعات مختلف نشان داده ارتباط سختی بین میزان زمانی که یک فرد صرف نشستن می کند و احتمال مرگ در طی یک دوره زمانی خاص وجود دارد.یک مطالعه درسال 2012 کشف کرد که اگرفردی در آمریکا زمان نشستن خود را به 3 ساعت در روز کاهش دهد، امید به زندگی با 2 سال افزایش می یابد.

تأثیر روشنایی روز در محل کار

در مقایسه با کارکنان در دفاتر که پنجره نداشتند، کارکنانی که پنجره داشتند در ساعت کاری 173٪ بیشتر در معرض نور سفید قرار گرفتند.کارکنانی که پنجره نداشتند بهره وری کمتری نسبت به همتایان خود داشتند و همچنین دچار سردرد و سر گیجه شدند.همچنین، در نتیجه کلی کیفیت خواب، عملکرد روزانه نتایج آنها ضعیفتر بود.به گفته ایوی چوانگ، دانشجو دکترای علوم اعصاب دانشگاه نورث وسترن، میزان تأثیر نوردهی روزانه بر کارکنان اداری شگفت انگیز است. او اضافه می کند که کیفیت زندگی کارمندان در روز تغییر می کند .

انتخاب مبلمان اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید با مشاوران مبلمان اداری آفن تماس حاصل فرمایید تا همه مواردی که باید مد نظر داشته باشید را در اختیارتان قرار دهند

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها