5 مدل از میزهای اداری که باید داشته باشید

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

میزهای اداری یکی از مهمترین اجزای یک دفتر هستند؛ دفتر اداری نمیتواند بدون یک میز اداری که در آن فعالیتهای تجاری اجرا می شود، موفق شود. میزهای اداری عمدتا برای نوشتن و قرار دادن سیستم های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع میزهایی که در یک دفتر وجود دارد می تواند به نحوی که عموم مردم و مشتریان به چنین اداره ای آدرس می دهند، تأثیر بگذارد. میز اداری بخشی جدایی ناپذیر از دفتر است و باید کارهای مختلفی را برای اطمینان از بهره وری نیروی کار و پیشرفت در دفتر انجام دهد. تغییرات در انواع مختلف میزها که در دفاتر مدرن دیده می شود، تعاریف مختلفی دارد و در چوب و فولاد و یا ترکیبی از هر دو تولید می شود

1. میز پذیرش

میزهای پذیرش زمانی که شما برای اولین بار به هر دفتری مراجعه می کنید، باید دید اولیه شما باشد. میزهای پذیرش به طور متوسط ظریف هستند، برای جذب بیشتر مردم و در اندازه ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند . میزهای پذیرش به طور هدفمند طراحی شده اند تا در فضای پذیرش اداری مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به میزان فضای موجود در دفتر شما، رنگ و ابعاد میز متفاوت می شود.

2. میز کامپیوتر

میز کامپیوتر برای کمک به کار با کامپوتر ساخته شده است و با قسمت های قابل تنظیم می باشد. میز کامپیوتر دارای اندازه های مختلف، اشکال و رنگ ها می باشد. طرح های میز رایانه ای مدرن می تواند در هر گوشه ای متناسب با دفتر باشد .

3-میزهای یو شکل(U-Shaped)

میزهای U-shaped در درجه اول فضای بسیار زیادی را به کار می گیرند و برای کارکنانی که چند وظیفه را دوست دارند، توصیه می شود.عمدتا توسط مدیران اجرایی یا کارکنان ارشد مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا افزایش بهره وری را با دادن فضای مورد نیاز برای کار در دفتر مهیا می کند.

4-میزهای Lشکل ( L-Shaped Desks)

میزهای دفتر L شکل شبیه به U شکل هستند زیرا اجازه می دهد تا فضای بیشتری برای کار وجود دارد. این نوع دفتر های اداری گزینه خوبی برای ذخیره فایل ها، پوشه های کاری می باشد زیرا اغلب آنها دارای کشوهای بزرگ می باشند .

5. میز فضا باز(Open Space Desk)

میز اداری فضای باز با ظهور دفاتر مدرن ساخته شد. میز فضای باز اجازه می دهد تا تعداد زیادی از مردم با هم در یک میز اداری کار کنند و فضای کمتری می گیرد. این نوع میز دفتر معمولا در مراکز فن آوری در سراسر جهان وجود دارد.

این ها انواع رایج میز های اداری هستند که باید در دفتر خود داشته باشید. فضا و انواع مبلمان اداری موجود در دفتر خود را قبل از انتخاب یک میز اداری در نظر بگیرید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها