نکات مهم برای انتخاب بهترین صندلی اداری

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

چرا داشتن بهترین صندلی اداری اهمیت دارد؟ نظرسنجی اخیر گالوپ نشان داد که کارمندان تمام وقت در ایالات متحده به طور متوسط 47 ساعت در هفته کار می کنند. در حقیقت، 39 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که بیش از 50 ساعت در هفته کار می کنند. این نشان می دهد که تقریبا 40 درصد از کارکنان تمام وقت ایالات متحده در هر سال حدود 2500 ساعت کار می کنند. شرکت مبلمان اداری آفن در این جا نکات مناسب برای انتخاب بهترین صندلی اداری گرد آوری کرده است. شما برای انتخاب و خرید صندلی اداری باید به نکات مهمی توجه فرمایید. در این مقاله سعی داریم شما را با مهم ترین ویژگی صندلی اداری آشنا نماییم.

1- صندلی های اداری خوب دارای پشت سری هستند

دکتر اسکات شریبر(Scott Schreiber) می گوید: “صندلی های اداری باید راحت باشند و پشت سری داشته باشند.” آن ها باید ویژگی های قابل تنظیم، از جمله پشتیبانی کمر، ارتفاع، و تنظیمات تکیه دادن را فراهم کنند.

2- صندلی های اداری دارای نشیمنگاه آبشاری

بهترین صندلی های اداری باید، لبه نشیمنگاه صندلی آن ها گرد و پر درست شده باشد. (اصطلاحا به عنوان آبشار نامیده می شوند)

3- شما باید در زوایای 90 درجه راحت باشید

به گفته دکتر مت تاننبرگ، “نشانه های معمولی که صندلی اداری درست برای شما مناسب نیست، این است که زوایای باسن، زانو و مچ پا شما به راحتی در 90 درجه باشد. اگر باسن های خود را در زاویه 90 درجه قرار ندهید، صندلی برای شما خیلی بلند یا کوتاه است. همین امر برای زانوی شما و مچ پا شماست. تمام مفاصل شما باید در 90 درجه ایده آل باشند.

4- صندلی دفتر شما باید قابل تنظیم باشد

نکته مهم این است که صندلی اداری راحت باید در همه جهات قابل تنظیم باشد، “دکتر مت تاینبرگ می گوید:” صندلی باید به سمت بالا و پایین و همچنین سمت چپ به سمت راست تنظیم شود. این برای دستیابی شما به وضعیت مناسب لازم است.

5- یک صندلی اداری خوب باید از شما پشتیبانی کند

با توجه به تحقیق دانشگاه hampshire صندلی اداری شما باید به محض نشستن از کمرتان پشتیبانی کند. اگر از کامپیوتر استفاده می کنید مشکلی ندارد که پشت صندلی را کمی عقب بکشید ولی اگر زیاد باشد باعث می شود گردن درد بگیرید.
گروه صنعتی آفن با سال‌ ها تجربه در زمینه ساخت مبلمان اداری، صندلی اداری و پارتیشن‌ ها در انواع مختلف و طرح‌ های به ‌روز، حرف‌ های بسیاری را در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری و وسایل اداری برای گفتن دارد. آفن امیدوار است که با قدم گذاشتن در این عرصه بتواند کمبود های موجود در این صنعت را به منظور بالا بردن کیفیت و کمیت تولید، شناسایی و برطرف کند.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها