هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم چه مواردی را باید در نظر بگیرید

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید. مبلمان اداری دست دوم دارای مزایا و معایب مختلف هستند و برای افرادی که می خواهند با سریع ترین زمان دکوراسیونی زیبا برای اداره خود فراهم کنند در خور تامل می باشد. مبلمان دست دوم دارای قیمت کمتری است که با توجه به تنوع طرح ها و کاربری می توانید یک نوع را برای اداره خود برگزینید.

قیمت مبلمان اداری دست دوم به چه عواملی بستگی دارد؟

مبلمان دست دوم جزء مبلمان هایی هستند که طرفداران زیادی دارد. مبلمان دست دوم قیمت کمتری نسبت به مبلمان اداری نو دارد. قیمت مبلمان دست دوم به مواردی چون: مدت زمان کارکرد مبل ها، میزان سالم و تمیز بودن و داشتن گارانتی و همچنین مدل و طراحی بستگی دارد. برای خرید مبلمان دست دوم بهتر است به نوع کارایی نیز توجه شود. گاهی برای اتاق ریاست و گاهی برای سالن کنفرانس مبلمان اداری تهیه می شوند. نوع طراحی مبلمان اداری دست دوم کارایی آنها را مشخص می کند.

خرید مبلمان اداری دست دوم به چه عواملی بستگی دارد

خرید مبلمان اداری دست دوم

مبلمان اداری دست دوم را می توان از فروشگاه های مبلمان معتبر و شرکت های معتبر تهیه نمود. برای خرید مبلمان اداری دست دوم می بایست به قیمت، نوع طراحی، میزان سالم بودن و نوع کاربری آن توجه نمود. خرید مبلمان اداری باعث می شود محیط کار شما یک محیط کار خوب و مناسب و راحت و شیک به نظر برسد. کار کردن در محیط کاری که فضای پیرامون آن از زیبایی و راحتی خاصی برخوردار است، دلنشین و آرامش بخش می باشد. خرید مبلمان اداری علاوه بر اینکه به محیط کار شما صمیمیت و احترام می بخشد باعث می شود مشتریان اعتماد بیشتری داشته باشند. لذا گاهی به دلایلی چون قیمت کمتر و جابجایی های دفتر کار، گسترش و توسعه دفتر کار از مبلمان اداری دست دوم استفاده می شود.

خرید مبلمان اداری دست دوم

چگونه مبلمان دست دوم بخریم؟

خرید مبلمان دست دوم از جمله دغدغه های مدیران می باشد. اینکه چه نوع مبلمانی برای دکوراسیون محیط کار مناسب است و چگونه بهترین مبلمان دست دوم را انتخاب کنیم کمی چالش برانگیز خواهد بود. برای تهیه مبلمان دست دوم می توانید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  1. دکوراسیون محیط اداری: دکوراسیون محیط اداری شامل رنگ بندی و میزان فضای محیط اداری می شود. معمولا در محیط های اداری رسمی می توان از مبلمان با طرح های سرگل، مبلمان با طرح های چرمی و مبلمان با طرح چوب استفاده نمود. طراحی نوع مبلمان نیز به گونه ای انتخاب شود که با رنگ دکوراسیون محیط کار ست باشد.
  2. نوع کاربری: نوع کاربری مبلمان اداری دست دوم بسیار اهمیت دارد. برای دفتر مدیریت بهتر است مبلمانی متناسب با مدیریت دارای صندلی مدیریت و برای اتاق کارمندان و مشتریان بهتر است مبلمانی مناسب و راحت انتخاب کنید.
  3. توجه به سایز: سایز مبلمان یکی دیگر از مواردی است که در خرید مبلمان نقش اساسی دارد. سایز میز ها باید متناسب با فضای اداره باشد و به گونه ای باشد که تمامی وسایل و ملزومات کار مانند سیستم کامپیوتری و وسایل شخصی در آن قرار بگیرد.

موارد مهم در خرید مبلمان اداری دست دوم

تاثیر بودجه در انتخاب مبلمان اداری 

یکی از عواملی که کار انتخاب مبلمان اداری را ساده تر می کند بودجه می باشد. برای خرید مبلمان دست دوم می توانید بودجه را محدود کرده و با توجه به بودجه مبلمان اداری خود را انتخاب نمایید. هر چه بودجه را دقیق تر تعیین کنید انتخاب دقیق تری خواهید. اینکه واقعا چه مقدار برای مبلمان هزینه می کنید نکته ای قابل تامل است.

ویژگی مبلمان های اداری دست دوم

مبلمان اداری دست دوم دارای ویژگی های خوبی هستند که باعث شده افراد بسیاری برای خرید به آن ها روی بیاورند. این ویژگی ها شامل موارد زیر می شود:

  1. سالم و در حد نو: بسیاری از مبلمان های دست دوم سالم و در حد نو هستند و مدت زمان بسیار کمی از آنها استفاده شده است. این مبلمان به دلایلی مانند کمبود جا، تغییر دکوراسیون و غیره به فروش می رسند. دارای عمر طولانی تر و با کیفیت مناسب هستند.
  2. قیمت کمتر از کیفیت: کیفیت مبلمان اداری بالا است و قیمت آنها معمولا کمتر از کیفیت آنها بیان می شود. این مبلمان ظاهری شیک داشته و از مقاومت خوبی برخوردار است.
  3. طرح ها و کاربری های مختلف: این مبلمان به دلیل داشتن طرح و رنگ ها و کاربری های مختلف تنوع بسیاری در انتخاب ایجاد می کنند.
  4. نگهداری اوراق و برگه ها: بسته به اینکه دفتر کار شما تجاری یا شخصی است بهتر است مبلمانی انتخاب کنید که دارای کشوهای زیادی باشد و بتواند برگه های متعدد را در جای مخصوص به صورت منظم نگهداری کند.

اشتباهات رایج در خرید مبلمان

گاهی افراد به سبب اینکه هزینه خرید مبلمان اداری دست دوم کمتر است سعی می کنند تا جایی که امکان دارد مبلمان شیک و بروز تهیه کنند به همین دلیل دچار اشتباهات زیر می شوند:

  1. بیش از حد راحتی مبلمان ها: برای خرید مبلمان اداری بهتر است راحتی کارمندان و کارکنان را در نظر بگیرید اما اینکه بیش از حد راحت باشد که احساس خواب آلودگی به شخص دست بدهد از اشتباهات رایج در خرید مبلمان است.
  2. سبک کلاسیک و مدرن: انتخاب مبلمان بهتر است در یک سبک کلاسیک یا مدرن باشد. اگر مبلمان را در سبک مدرن انتخاب می کنید بهتر است محیط داخلی اداره نیز به سبک مدرن باشد. اما اگر مبلمان کلاسیک انتخاب می کنید بهتر است دکوراسیون داخل اداره نیز به سبک کلاسیک باشد.
  3. مبلمان با صندلی های نامناسب: صندلی های نامناسب باعث می شود کارمندان در حین انجام کار زودتر خسته شوند و بازدهی آن ها پایین آید. برای خرید مبلمان با صندلی مناسب بهتر است راحتی کارکنان را در نظر بگیرید. برخی از مبلمان از نوع ارگونومیک برای محیط اداری و دفتر کارمندان مناسب تر است.

علاوه بر موارد نام برده شده در خصوص اشتباهات رایج به هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم، اشتباهات رایج به هنگام خرید مبلمان اداری نو نیز وجود دارد دارد که بهتر است به هریک از آنها نیز توجه کنید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مبلمان اداری و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های انواع مبلمان اداری دست دوم به وب سایت فروشگاهی مبلمان اداری آفن مراجعه فرمایید و نسبت به خرید انواع مبلمان اداری مورد نظر نیز اقدام کنید.

اشتباهات رایج در خرید مبلمان اداری

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها