تاثیر مدل میز کارشناسی بر دکوراسیون

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

زمانیکه به مکان یا اداره‌ای برای اولین بار وارد می شوید، معمولاً تجهیزاتی که بیشتر به چشم می‌خورد، مبلمان اداری از جمله مدل میز کارشناسی می باشد. از این رو انتخاب مدل میز کارشناسی و طرح آن تأثیر بسزایی در دکوراسیون ادارات دارد.

اهمیت مدل میز کارشناسی

با توجه به اهمیت مبلمان و تأثیر آن بر دکوراسیون ادارات به طور حتم انتخاب مدل میز کارشناسی نیز می‌تواند تأثیر چشمگیری در زیباتر شدن فضا داشته باشد. بدون تردید انتخاب میز کارمندی و میز کارشناسی می‌تواند برای هر شرکت و سازمانی زیبایی، آرامش و کارآیی بیشتر را به ارمغان بیاورد. همچنین اگر به مدل میز کارشناسی اهمیت داده شود علاوه بر اینکه حس و حال کارمندان بهتر می‌شود، به طور حتم شرکا و مشتریان شما با ورود به اداره و سازمانتان احساس بهتری خواهند کرد و در نتیجه این عمل می‌تواند بر روی اقتصاد شرکت شما تأثیر بسزایی بگذارد. انتخاب صحیح مدل میز اداری باید بسته به رنگ دکوراسیون و مدل دیگر اجزای محیط باشد زیرا این تطابق می‌تواند هارمونی زیبا و خیره کننده ای ایجاد کند.

رنگ میز کارشناسی

توجه به مدل میز کارشناسی به عنوان وسیله‌ای که کارمندان بیشتر ساعات روز خود را در پشت آن سپری می‌کنند می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد، این میز همچنین جزوه المان‌های اصلی محیط کار به شمار رفته زیرا در سازمان دهی مدارک و پرونده‌ها و همچنین برقراری نظم در محل کار بسیار تأثیر دارد. یکی از مواردی که در هنگام خرید میز کارشناسی باید به آن توجه داشت رنگ و مدل میز کارشناسی می‌باشد. رنگ این میز باید متناسب با دیگر اجزای اتاق بوده تا هماهنگی مناسب بین تمام اجزای اتاق ایجاد شود و حس بهتری به افراد بدهد. معمولاً از رنگ‌های قهوه‌ای و کرم بیشتر برای این وسیله استفاده می‌شود زیرا علاوه بر آرامشی که در این رنگ‌ها نهفته است معمولاً این رنگ‌ها در برابر پوشاندن کثیفی عملکرد بهتری دارد.

ابعاد میز کارشناسی

علاوه بر توجه به مدل میز کارشناسی باید در ابعاد این میز هم دقت به عمل آید. زیرا استاندارد بودن آن موجب می‌شود که افرادی که پشت آن میز نشسته‌ و کار می‌کنند، احساس راحتی بیشتری داشته و در طول روز بتوانند کارکرد بهتری از خود ارائه دهند. میز کارشناسی مانند میز اداری کارمندی، جزء میزهای ساده بوده که در طراحی آن از اصول ارگونومی استفاده شده است. در این نوع میزها معمولاً از بهترین مواد اولیه برای ساخت استفاده می‌شود، زیرا مقاومت و استحکام آن بسیار اهمیت دارد. ارتفاع استاندارد میز کارشناسی معمولاً بین ۷۵ تا ۸۰ سانتی متر از سطح زمین است. حداقل عرض میز باید ۸۰ سانتی متر و طول آن بین ۱ متر تا 180سانتیمتر باشد. در هنگام خرید این محصول توجه کنید که مدل میز کارشناسی به گونه‌ای باشد که پایه‌های آن قابلیت تغییر سایز داشته تا پرسنل بتوانند با توجه به شرایط خود ارتفاع آن را تغییر دهند و شرایط راحت‌تر و بهتری را برای خود فراهم کنند.

نکات مهم در انتخاب مدل میز کارشناسی

در هنگام خرید میز کارشناسی علاوه بر توجه به زیبایی مدل میز کارشناسی باید دقت داشته باشید که این محصول از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردار باشد زیرا همان‌طور که گفته شد این محصول یکی از تأثیرگزار ترین اجزای یک اداره بر زیبایی و شیک بودن دکوراسیون می‌باشد. چسبی که برای پیوند اجزای مختلف میز کارشناسی استفاده می‌شود، باید از چسب مرغوب باشد زیرا بعضی از چسب‌ها پس از مدتی فاسد شده و موجب می‌شود که پایه‌های میز از یکدیگر جدا شود. همچنین توجه داشته باشید که ابعاد میز کارشناسی علاوه بر اینکه باید استاندارد باشند، باید مطابق فضای اداره ی شما نیز انتخاب شوند زیرا اگر فضای اداره کوچک باشد و میز تهیه شده بیش از حد بزرگ، این مورد موجب به هم خوردن نظم فضا خواهد شد. خرید میز کارشناسی مطابق با امورات و کارهای مرتبط شرکت از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود، زیرا در هر شرکت و اداره‌ای با توجه به اینکه کارهای متفاوتی انجام می‌پذیرد، از مدل میز کارشناسی هم استفاده‌ های مختلفی می‌شود.

خرید میز کارشناسی

با توجه به آنچه در این مقاله ذکر کردیم به طور حتم از اهمیت و تأثیر مدل میز کارشناسی بر دکوراسیون اداره و سازمان خود آگاه شدید. از این رو ممکن است شما هم به فکر خرید میز کارشناسی مناسب و باکیفیتی باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای این منظور به سایت شرکت آفن سری زده و در این سایت تنوع مدل های میز کارشناسی را مشاهده کنید. بعد از آن بنا به سلیقه ی خود یکی از این میزها را سفارش داده و پس از ۲ الی ۳ روز کاری آن را تحویل بگیرید. از مهم‌ترین ویژگی‌های میز کارشناسی عرضه شده در شرکت آفن می‌توان به استحکام و مقاومت این محصول اشاره کرد. همچنین در ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده تا این امر موجب رضایت هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز شود. قیمت مناسب انواع مدل میز کارشناسی در سایت آفن یکی دیگر از دلایل جذب مشتریان می‌باشد زیرا در خرید اینترنتی میز کارشناسی، دلالان و واسطه ها از میان برداشته شده و شما می‌توانید محصول را مستقیماً از تولیدکننده خریداری کنید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها