هر آنچه در خصوص میز کنفرانس مدرن باید بدانیم

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

راهنمایی برای خرید میز کنفرانس مدرن

ادارات، شرکت‌ ها و سازمان‌ ها به واسطه فعالیت ‌هایی که دارند مجهز به انواع مبلمان اداری با کاربردی خاص و ویژه هستند. در این مکان‌ها شاهد میزهای متفاوتی مانند میز مدیریت، میز اداری، میز کنفرانس مدرن و… هستیم. همان گونه که از اسم این نوع از میزها مشخص است هر کدام مربوط به شخص و بخش خاصی می ‌باشد. وجود میز کنفرانس مدرن برای همه موسسات و ادارات و مراکزی که مشغول به فعالیت هستند ضروری و واجب بوده و نمی ‌توان از آن چشم پوشی کرد. یک میز کنفرانس مهم در یک اداره و ارگان می ‌تواند گویای بسیاری از ویژگی ‌های آن مجموعه باشد. پس در انتخاب و خرید آن باید نهایت سعی و دقت را به کار برد تا انتخاب درست و اصولی داشته باشیم. در این مقاله سعی داریم تا توضیحات جامع و کاملی در خصوص ویژگی های میز کنفرانس مدرن، انواع آن و نکات قابل توجه در هنگام خرید این میز در اختیار شما قرار دهیم.

بررسی میز کنفرانس مدرن

به طور کلی بخشی از فضای یک اداره و یا سازمان به میز کنفرانس تعلق دارد. معمولا این فضا به اتاق کنفرانس معروف است. از میز کنفرانس برای برگزاری جلسات مهم و کنفرانس ها و دیدار با مشتریان و یا حتی برگزاری کلاس ‌های آموزشی استفاده می ‌شود. معمولا صاحبان مشاغل و مدیران برای تهیه میز کنفرانس به دلیل اهمیت آن نهایت دقت و وسواس را به خرج داده و بهترین و مناسب ‌ترین نمونه را برای اتاق کنفرانس خود تهیه می ‌کنند. میز کنفرانس مدرن هم به مراتب خیلی با کیفیت‌ تر و از نظر ظاهر نیز خیلی شکیل‌ تر از میزهای کنفرانس معمولی هستند. میزهای کنفرانس مدرن معمولا مدلی متفاوت‌ تر از میزهای کنفرانس معمولی داشته و حتی در مدل‌ های سه بعدی نیز طراحی شده ‌اند. جنسی که برای ساخت میز کنفرانس از آن استفاده می‌ شود ام دی اف، شیشه، چرم، آلومینیوم و یا ترکیبی از این ‌ها می ‌باشد. معمولا برای شرکت ‌ها و موسساتی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ‌اند میز کنفرانسی در سایز کوچک و برای شرکت‌ های بزرگ با سابقه فعالیت طولانی میزهایی بزرگ و مدرن گزینه مناسب ‌تری هستند.

اهمیت میز کنفرانس مدرن

معمولا اتاق کنفرانس مهم ‌ترین بخش هر سازمانی بوده و عقد قراردادها مهم و قرارداد های کاری در این اتاق انجام می ‌گیرد و نما و ظاهر این اتاق در نگاه اول بسیار تأثیر گذار بوده و می‌ تواند در جذب و جلب مراجعه کنندگان تأثیر بسزایی داشته باشد در هنگام خرید به جنبه زیبایی آن نیز توجه داشته باشید و این زیبایی به گونه ‌ای باشد که هر بیننده ‌ای را خیره کند از این رو انتخاب مبلمان اداری مناسب در این اتاق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. میز کنفرانس مدرن حتما باید مطابق با استاندارد های تعیین شده باشد تا کاربران و استفاده کنندگان از آن در زمان استفاده با مشکل مواجه نشوند. اگر در اتاق کنفرانس خود از ویدئو پروژکتور نیز استفاده می ‌کنید طراحی میز کنفرانس مدرن باید به صورتی باشد که استفاده کننده به راحتی بتواند به قسمت دیداری دست پیدا کند. این امکان وجود دارد که کاربران استفاده کننده از میز کنفرانس مدرن شاید نیاز به کابل شبکه و یا برق داشته باشند این موضوع را نیز حتما مورد توجه قرار دهید. میز کنفرانس بزرگ به دلیل اینکه افراد استفاده کننده از آن با یکدیگر در حال تعامل هستند باید به گونه ‌ای طراحی شود که افراد روبروی یکدیگر بنشینند و به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

کاربرد میز کنفرانس مدرن

برگزاری همایش ‌ها و جلسات
انجام مذاکرات و عقد قرارداد با شرکت ‌ها و سازمان ‌ها
برگزاری جلسات گروهی در داخل شرکت ‌ها و سازمان‌ ها
برگزاری کلاس ‌های آموزشی

انواع میز کنفرانس مدرن

معمولا میزهای کنفرانس را بسته به کاربردی که دارند انتخاب و خریداری می‌ کنند. کارایی میز اولین اولویت انتخاب در تهیه آن می ‌باشد. میزهای کنفرانس را از لحاظ کاربرد به 3 دسته تقسیم بندی می ‌کنند.

میز کنفرانس با پذیرایی
میز کنفرانس بدون امکان پذیرایی
میز کنفرانس با طراحی و مدل خاص

اندازه و مدل میز کنفرانس مدرن

در هنگام خرید میز کنفرانس مدل باید به نکات زیر توجه داشت. ابعاد استاندارد میز کنفرانس مدرن استاندارد خریداری شده باید متناسب با فضایی باشد که قرار است در آن محل قرار داده شود. سعی کنید از میزهای بیضی و یا مستطیل شکل برای اتاق کنفرانس مدرن خود استفاده کنید و به تناسب ارتفاع میز کنفرانس و صندلی کنفرانس دقت کنید. معمولاً اندازه میز کنفرانس از 2 متر تا چندین متر بنا به کاربرد و درخواست مشتری تهیه می‌شود.
میز کنفرانس باید به گونه ‌ای خریداری شود که در صورت پذیرایی از مهمانان فضای لازم برای پذیرایی را داشته باشد.
در هنگام خرید میز کنفرانس مدرن باید به رنگ آن نیز توجه داشت. رنگ انتخابی باید با نور سالن و مکان میز کنفرانس متناسب باشد. رنگ ‌های تیره معمولاً از ارجحیت بالاتری برخوردار هستند. ولی اگر طراحی و رنگ اتاق کنفرانس شما تیره می ‌باشد از میزهایی با رنگ روشن در این بخش استفاده کنید.
بلند یا کوتاه بودن پایه‌ های میز کنفرانس مدرن می ‌تواند برای استفاده کنندگان از آن ایجاد مشکل کند. ارتفاع استاندارد میز کنفرانس مدرن 75 سانتی متر است که به این نکته باید توجه داشت.
جنس و کیفیت میز کنفرانس مدرن: معمولاً جنسی برای میز کنفرانس مناسب می‌ باشد که از جنس ام دی اف با روکش ملامینه و یا روکش فرمیکا باشد. چون این نوع روکش ‌ها از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند. و در نگاه اول جنس و کیفیت میز کنفرانس برای همگان قابل درک و تشخیص می‌باشد.
شرکت مبلمان اداری افن با ارائه بهترین محصولات و تجهیزات اداری در کنار شما همراهان گرامی می باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها