بهترین سبک مبلمان اداری برای محیط هلالی

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

سبک مبلمان اداری برای محیط های هلالی باید به گونه ای انتخاب شود که فضای کمی اشغال نموده و جلوه ظاهری و نظم نیز با اشکال مواجه نشود. چون محیط هایی که طراحی داخلی آنها به صورت منحنی و قوس دار هستند، با مبلمان های مستطیلی و زاویه دار جلوه خوبی پیدا نمی کنند و فضای پرت و بلااستفاده نیز در آنها زیاد است. در ادامه بهترین سبک های میز و مبل اداری برای محیط های منحنی و هلالی شکل را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

مبل اداری سکشنال برای محیط های هلالی

به دلایل مختلف در معماری مدرن بخش هایی از فضای داخلی ساختمان ها و محیط های کاری ممکن است به صورت هلالی و قوس دار طراحی شوند. به همین دلیل مبلمان های زاویه دار و مستطیلی به خوبی در آنها قرار نگرفته و باید قسمتی از آنها کمی کج شود. چیدمان مبل های مستطیلی و مربعی در چنین محیط هایی بسیار سخت بوده و در نهایت فضایی بسیار نامرتب را بوجود می آورند. یکی از بهترین انتخاب ها در این شرایط مبلمان های ال یا سکشنال می باشد. مبلمان اداری سکشنال در محیط های هلالی به گونه ای چیده میشوند که متناسب با ناحیه قوس دار بخش های بعدی مبل تغییر جهت می دهند.
با توجه به اینکه مبل های سکشنال مدرن و جدید می باشند و با استقبال بالایی روبرو شده اند، به همین دلیل تنوع در طرح و رنگ بندی و جنس آنها بسیار زیاد است. کافیست متناسب با میزان نور و روشنایی محیط و سایر وسایل موجود در اتاق بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مبل چستر منحنی در محیط اداری هلالی

از دیگر سبک های مبلمان اداری برای محیط های قوس دار می توان به مبل چستر فیلد اشاره کرد. نوع خاصی از این مبلمان ها حالت نیم دایره ای و منحنی داشته و به دلیل لمسه کاری های روی آن کاملا با محیط رسمی کار سازگار هستند. علاوه بر طراحی منحنی و لمسه و دکمه کاری های روی آن، تنوع در جنس روکش نیز از دیگر دلایلی می باشد که می توانید در دفتر کار هلالی تان از مبلمان های چستر استفاده کنید. یکی از مناسب ترین و بهترین مبلمان اداری برای انتخاب در این زمینه، مبلمان های چرمی می باشند که بسیار رسمی بوده و دوام و ماندگاری آنها نیز در سطح بالایی قرار دارد.

مبلمان اداری کرو

مبلمان اداری کرو یا منحنی یکی از سبک های مدرن و بسیار پرطرفدار می باشد که می توانید برای دفتر کار انتخاب کنید. این نوع مبلمان نه تنها شامل کاناپه های بسیار راحت و جذاب می باشد، بلکه میزهای اداری را نیز شامل می شود. میز اداری کرو از مرکز به بیرون کمی قوس داشته و به همین دلیل در گوشه هایی از اتاق که طراحی آن هلالی است می توان آنها را قرار داد تا از فضا بیشترین استفاده را ببرید.
در واقع برای محیط های هلالی شکل اگر به دنبال چیدمانی خلاقانه و فانتزی هستید تا محیط کار شادی داشته باشید، مبل های مدرن کروی که تنوع در آنها بسیار است را می توانید انتخاب کنید. این مبلمان ها ممکن است بدون تکیه گاه باشند و به صورت مارپیچی در محل مورد نظر قرار میگیرند.

کانتر منحنی برای محیط اداری هلالی

در محیط کار تجهیزات متعددی از قبیل میز و صندلی و مبل انتظار برای ارباب رجوع استفاده میشود که همگی باید با هم تناسب داشته باشند. در اتاق های کار یا سالن های انتظار و پاسخگویی به ارباب رجوع که به صورت هلالی طراحی شده اند، میز کانتر منحنی یکی از انتخاب های بسیار عالی به شمار می رود. این میزها به بیرون قوس داشته و به همین دلیل فضای زیادی در اختیار منشی و کارمندان قرار میگیرد. علاوه براین، با قرار دادن این میزها در گوشه های سالن و بخش منحنی دار، نظم و انسجام خوبی در فضا ایجاد میشود.

مبلمان مدرن هلالی

در دنیای مدرن تنوع در طراحی وسایل مورد استفاده برای دکوراسیون اداری بسیار زیاد است. به طوریکه نمونه های بسیار عجیب و غریب و فانتزی از مبل و میز و صندلی توسط برندهای مختلف ارائه میشوند. برای محیط های اداری هلالی انتخاب مبلمان های مدرن به دلیل تنوع زیاد یکی از بهترین گزینه ها است. به عنوان مثال، یکی از نمونه های بسیار جذاب، پاف مبلمان منحنی می باشد که روی صفحه چوبی قرار گرفته باشد. این مبلمان ها در اغلب مواقع به صورت هلالی طراحی شده و چند میز عسلی در مقابل آنها قرار میگیرد.

مبلمان اداری کلاسیک هلالی

سبک مبلمان اداری و تجهیزات استفاده شده در چنین محیط هایی تا حد زیادی به نوع کسب و کار بستگی دارد. به عنوان مثال، در شرکت های نرم افزاری بیشتر به سمت تجهیزات مدرن گرایش داشته و در مقابل، اغلب وکلا ترجیح می دهند دفتری لوکس و شیک به سبک های کلاسیک داشته باشند. اگر محیط کار مورد نظر بیشتر به سمت سبک کلاسیک گرایش دارد، مبلمان هایی باید برای آنها انتخاب شود که طرح استیل بوده و کمی انحنا در آنها وجود داشته باشد. این مبلمان ها به داخل قوس داشته و به دلیل استفاده از روکش های مخمل می توانند زیبایی و کاربردی بودن را در کنار هم حفظ کنند.
علاوه بر سبک مبلمان، پیشنهاد می کنیم به رنگ بندی آنها نیز برای استفاده در محیط های اداری هلالی توجه داشته باشید. یکی از بهترین انتخاب ها برای محیط های کاری رسمی با فضای کم، استفاده از مبل با رنگ بندی خنثی می باشد. در محیط های شاد و پر هیجان، مبلمان های با رنگ بندی های جذاب می توانند جلوه فوق العاده زیبایی را برای محیط های هلالی با معماری مدرن ایجاد کنند.

خرید مبلمان اداری با بهترین قیمت

به دلیل تاثیر بسیار زیاد نوع و جنس و طرح مبلمان اداری بر روحیه کارکنان و احساس ارباب رجوع نسبت به کسب و کارتان، لذا بهتر است در خرید آنها به دنبال بهترین گزینه ها باشید. آفن از بزرگترین تولیدکنندگان مبلمان اداری مدرن و کلاسیک در طرح های مختلف بوده و برای محیط اداری هلالی و غیره می توانید از محصولات آن استفاده کنید. کارشناسان فروش آفن از طریق شماره های تماس پایین صفحه آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید می باشند.

 

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها