راهنمای انتخاب یک صندلی اداری مناسب

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

صندلی اداری مناسب باید دارای برخی از ویژگی هایی باشد که در این متن بیان خواهیم کرد. یک صندلی اداری مناسب می تواند بر روی کیفیت کار کردن اشخاص نیز تاثیر بگذارد. بی شک یکی از مهمترین انتخاب ها در وسایل های یک اداره، انتخاب صندلی محسوب می شود. صندلی اداری انواع مختلفی دارد شما باید با توجه به کاربرد و استفاده آن یکی از بهترین و با کیفیت ترین آنها را انتخاب نمایید.

ویژگی های صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری با توجه به شغلی که دارید دارای خصوصیت هایی می باشد. برای مثال کسی که تمامی کارهای خود را با کامپیوتر انجام می دهد، گاهی نیاز دارد به پشتی صندلی تکیه کند. این دسته از افراد برای اینکه سلامتی خود را حفظ کنند باید از صندلی اداری استفاده نمایند که دارای پشتی مخصوص و انعطاف پذیر باشد. یک صندلی اداری مناسب باید دارای چندین ویژگی باشد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  •   صندلی اداری مناسب نباید بیش از اندازه نرم باشد: یک صندلی اداری باید نرم و راحت باشد ولی نه به اندازه ای که مانند مبل در آن فرو بروید و اجازه جابجایی نداشته باشد.
  •   صندلی اداری مناسب باید دارای تنظیم کننده پایه باشد: یک صندلی اداری باید ارتفاع مناسبی داشته باشد از این رو نیاز به یک تنظیم کننده احساس می شود. ارتفاع صندلی نباید آنقدر بلند باشد که پای افراد به زمین نرسد و نه آنقدر کوتاه باشد که شخص مجبور به جمع کردن پاهایش در شکم خود شود.
  •   ارتفاع دسته صندلی باید قابل تغییر باشد: قابلیت تنظیم ارتفاع دسته صندلی به این معنی است که شما بتوانید در مواقع استراحت آن را در ارتفاعی که راحت هستید تنظیم نمایید و همچنین در هنگام کار به صورتی قرار دهید که کار کردن برای شما راحت تر باشد.
  •   صندلی اداری باید دارای پشتی با انحنای مناسب باشد: پشتی در صندلی های اداری باعث می شود گودی کمر شما کاملا پر شود و این مورد در زمانی که کار زیادی دارید و ساعات طولانی روی صندلی می نشینید از کمردرد جلوگیری می نمایید.

بهترین صندلی اداری کدام است؟

جواب این سوال با توجه به کاربرد و شغل هر شخصی متفاوت است. بهترین صندلی مدیریتی و اداری مناسب را باید با توجه به نوع استفاده ای که از آن می شود و یا قطعاتی که در صندلی استفاده شده است، تشخیص داد. بهترین صندلی از یک دیدگاه صندلی است که شخصی که از آن استفاده می کند بر روی آن احساس راحتی و کارآمد بودن کند. بهترین صندلی باید در عین حال که به سلامتی شما ضربه نمی زند، دارای قطعات با کیفیت باشد تا طول عمر و کیفیت خوبی را در برگیرد. اگر شما در خرید صندلی خود به این نکات توجه نمایید می توانید یک صندلی اداری مناسب برای خود تهیه نمایید.

برای خرید صندلی اداری مناسب چه نکاتی باید انجام گیرد؟

برای خرید یک صندلی اداری مناسب باید برخی از نکات را مدنظر قرار دهید. این نکات عبارتند از:

1. صندلی ارزان و بی کیفیت نخرید.

2. اگر بودجه بالایی برای صندلی اختصاص داده اید سعی کنید صندلی اداری ارگونومیک تهیه نمایید.

3. در زمان خرید، توجه داشته باشید که صندلی قابلیت عقب جلو شدن و همچنین تغییر ارتفاع داشته باشد.

4. بهتر است از فوم سرد در صندلی استفاده شده باشد.

5. روکش صندلی فرقی ندارد که چرم باشد یا پارچه. مهمترین نکته درباره روکش صندلی کیفیت آن است. زیرا اگر کیفیت روکش صندلی خوب نباشد ممکن است قابلیت شستشو نداشته باشد و یا اینکه بعد از مدتی استفاده عرق کند. اگر کیفیت خوبی داشته باشد مشکلاتی اعم از عرق کردن، پوسته پوسته شدن و ترک خوردن را ندارد.

6. صندلی باید طوری باشد که شما بر روی آن احساس راحتی کنید و بتوانید ساعات طولانی بر روی آن کار کنید.

7. به قطعاتی که در ساخت آن استفاده شده است دقت نمایید. اگر قطعات مورد استفاده کیفیت پایینی داشته باشید نمی تواند صندلی خوبی برای شما باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها