راهنمای خرید انواع میزهای اداری

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

راهنمایی انتخاب و خرید انواع میز های اداری

خرید میز اداری مناسب، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که برای هر اداره و شرکتی وجود خواهد داشت. تمامی کارکنان یک شرکت باید میز مناسب برای خودشان را داشته باشند و میز اداری مورد نظر باید علاوه بر راحتی، زیبایی و کارایی، پاسخگوی تمامی نیاز های آن ها باشد. در همین جهت لازم است قبل از اقدام به خرید و انتخاب انواع میز اداری به برخی نکات مهم از جمله فضای اتاق، بودجه، کیفیت، کاربرد و نوع میز اداری توجه نمود.

میز اداری چیست؟

اگر شما نیز صاحب یک اداره یا شرکت هستید، بی تردید به خرید میز اداری مناسب و باکیفیت نیاز خواهید داشت. میز اداری یکی از مهم ترین لوازمی است که برای هر اداره، شرکت، سازمان، نهاد و یا هر ارگان اداری دیگری مورد نیاز است. بی ترید انتخاب میز اداری مناسب برای کارکنان بخش های مختلف یک شرکت اهمیت بسیار بالایی داشته و در راحتی، افزایش تمرکز و علی الخصوص افزایش بهره وری و بازده کاری آن ها نقش بسیار زیادی ایفا خواهد کرد. میز اداری خود به انواع مختلفی تقسیم می شود. از مهم ترین انواع میز اداری می توان به میز مدیریتی، میز کارمندی، میز منشی، میز کار گروهی، میز کنفرانس، میز پذیرش، میز پذیرایی و… اشاره کرد.

بودجه شما برای خرید میز اداری چقدر است؟

یکی از مهم ترین ملاک هایی که برای خرید مبلمان اداری وجود دارد، در نظر گرفتن میزان بودجه و هزینه ای است که می توانید در قبال مبلمان اداری پرداخت کنید. بنابراین قبل از اینکه خرید میز اداری انجام شود، باید حداقل ها و حداکثرهای هزینه در نظر گرفته شده مشخص شود. البته لازم به ذکر است که هرچقدر هزینه پرداختی شما بالاتر برود، بدون شک کیفیت کالای خریداری شده نیز بیشتر خواهد بود. پس از تعیین هزینه، لازم است نسبت به شناسایی میز هایی که قیمت آن ها در این محدوده قرار دارد، اقدام کنید.

سبک کاری و فضای اداری

ملاک دیگری که اساسی ترین و مهم ترین ملاک برای خرید میز اداری به شمار می رود، توجه به سبک کاری و همچنین فضای اتاقی است که قرار است میز اداری در آن قرار بگیرد. در این مرحله لازم است شما یکی از انواع میز ها را بر اساس بودجه در نظر گرفته شده و همچنین فضای اتاق انتخاب کنید که انتخاب شما می تواند یکی از میز های زیر باشد:
میز های L شکل: میز اداری ال شکل برای افرادی که فضای کاری بزرگ تری دارند بسیار مناسب است و می توان آن ها را در وسط، کناره ها و گوشه اتاق ها به کار برد.
میز های U شکل: این میز ها نیز برای فضا های بزرگ و برای افرادی که با قطعات بزرگ کاغذ، اسناد و… سر و کار دارند مناسب است. بنابراین خرید میز اداری U شکل می تواند برای معماران و طراحان گزینه مناسبی باشد.
میز اجرایی: این میز ها که می توان آنها را در اندازه های مختلفی طراحی و تولید کرد، میز های اداری دو پایه ای هستند که دارای آپشن هایی همچون کشو و… نیز می باشند.
همواره در خرید میز اداری به ابعاد اتاقی که در آن استفاده می شود، تعداد دفعاتی که شما ممکن است از پشت میز بلند شوید و کاربردی که برای شما دارد توجه کنید. یک میز اداری خوب باید بتواند پاسخگوی نیاز های خاص شما باشد. شما باید لیستی از ابزار ها و وسایلی که باید روی میز قرار بگیرند، همچون چاپگر، مانیتور کامپیوتر و غیره تهیه کنید. همواره به فضای اطراف محل قرار گیری میز اداری توجه کنید و فاصله لازم را سایر میزها و… رعایت کنید. به عنوان مثال بهتر است حدود 100 تا 120 سانتی متر فضای پشت میز اداری خالی باشد.

توجه به کیفیت میز اداری

نکته قابل توجه دیگری که در مورد خرید میز اداری وجود دارد توجه به کیفیت میز است. بدون شک به هر اندازه ای که کیفیت میز اداری بالاتر برود، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. توجه داشته باشید که میز اداری باکیفیت طول عمر بیشتری دارد و می تواند شما را از عدم نیاز به خرید یک میز دیگر و یا تعمیرات مربوط به خرابی میز مطمئن سازد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها