هر آنچه لازم است قبل از خرید درب های ریلی بدانیم

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

عوامل مؤثر بر قیمت درب های ریلی شامل مواردی چون متریال اصلی ساخت درب (شیشه، چوب، فلز)، برند یراق آلات مورد استفاده، ابعاد درب و … می باشد. یکی از آسان ترین راه های آگاهی از قیمت درب های ریلی، مراجعه به سایت های اینترنتی خدمات دهنده در این زمینه همانند وب سایت آفن است. در این مقاله ضمن معرفی بیشتر درب های ریلی، با انواع درب ریلی موجود در بازار آشنا می شوید. همچنین در ادامه به معرفی ویژگی های درب ریلی و عوامل مؤثر بر قیمت درب های ریلی بصورت مفصل پرداخته می شود. اگر به دنبال خرید ارزان قیمت درب ریلی هستید با ما همراه باشید.

آشنایی با درب های ریلی

درب های ریلی معمولاً با اسم درب های کشویی نیز شناخته می شوند. درب های ریلی از اجزای اصلی پیاده سازی دکوراسیون داخلی می باشد و همان‌گونه که از نام آن پیداست، این درب ها به طرف داخل یا بیرون فضای یک اتاق یا سالن باز نمی شوند بلکه بصورت کشویی به طرفین هل داده می شوند. درب های ریلی نه تنها در منازل و ویلاها کاربرد دارند، بلکه از آنها در مجمتع های بزرگ تجاری و مسکونی نیز می توان استفاده کرد. زیبایی منحصر به فرد درب های ریلی، نیاز به فضای کم جهت نصب، راحتی استفاده از آن به علت سبک بودن و … از جمله مزایای درب های ریلی است. از طرفی دیگر قیمت درب های ریلی نسبت به حسنات آن بسیار مناسب است. معمولاً هر چه تکنولوژی مورد استفاده جهت طراحی و ساخت درب های کشویی یا ریلی پیشرفته تر باشد، قیمت درب های ریلی نیز به نسبت بالاتر است.

انواع درب های ریلی

بصورت کلی درب های ریلی در سه نوع کلی فلزی، چوبی و شیشه ای ساخته می شوند. به طور طبیعی قیمت درب های ریلی ساخته شده با این مواد یکسان نیست. درب های ریلی فلزی معمولاً از فلزهای سبک همانند آلومینیم ساخته می شوند. درب های ریلی شیشه ای نیز معمولاً از شیشه سکوریت بهره می برند. علاوه بر این یراق آلات، قالب، ریل و دیگر اجزا درب های ریلی نیز جهت معرفی این درب ها به کار گرفته می شوند. به طور مثال درب های ریلی قابدار، درب های ریلی تمام شیشه یا به اصلاح فریم لس، فول یا نیمه فریم لس و … از انواع محبوب درب های ریلی می باشند. در اینجا بهتر است اشاره کنیم که تکنولوژی استفاده شده برای فریم درب،‌ یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت درب های ریلی است. نوع مکانیزم باز شدن درب نیز به عنوان یک عامل معرفی درب های ریلی مطرح است. درب های ریلی دستی و درب های ریلی الکترونیکی دو نمونه از این درب ها می باشند.

عوامل مؤثر بر قیمت درب های ریلی

همان‌گونه که اشاره کردیم چندین عامل بر قیمت درب های ریلی تأثیر گذار می باشند. از مهمترین عوامل مؤثر بر قیمت درب های ریلی علاوه بر متریال اصلی و مکانیزم باز شدن درب می توان به برند و جنس یراق آلات و ابعاد آن اشاره کرد. یراق آلات درب های ریلی شامل نگهدارنده یا به عبارت دیگر فیکس کننده ی درب، پروفیل مورد استفاده جهت قالب درب، ریل، دستگیره و قفل درب، ترمز کننده های درب، اجزا محدود کننده ی حرکت درب و … می باشد. به طور مثال شیشه ی مورد استفاده جهت ساخت درب های ریلی معمولاً یکی از انواع دکوراتیو، لمینت، دوجداره، ضد سرقت، سکوریت ساده و خم شونده یا شیشه ی مات شونده می باشد. از طرفی هر شیشه با ابعاد مشخص خود تعیین کننده ی اصلی قیمت درب ریلی است و از طرفی دیگر شیشه ی انتخابی نیاز به ابزار یراق خاص خود دارد. به طور معمول هر چه ابعاد درب ریلی بزرگتر باشد، قیمت درب ریلی نیز بیشتر است.

روش های آگاهی از قیمت درب های ریلی

فرض کنید به طور مثال بخواهید قیمت درب های ریلی قابدار یا قیمت درب های ریلی تمام شیشه را بدانید. به نظر شما آسان ترین راه چیست؟ آیا مراجعه به یک مرکز فروش درب های ریلی موجود در بازار منطقی است؟ امروزه خدمات اینترنتی در زمینه ی درب های ریلی به صورت گسترده ای ارائه می گردد. استفاده از این روش جهت خرید درب های ریلی،‌ علاوه بر اینکه خرید این محصول را آسان می کند مزایای دیگری نیز دارد. شما می توانید به روز از قیمت درب های ریلی آگاهی یابید، معمولاً ویژگی ها یا به عبارت دیگر متریال ساخت درب های ریلی و برند سازنده ی یراق آلات درب توسط فروشنده معرفی می گردد،‌ علاوه بر این می توانید درب ریلی با رنگ دلخواه خود را از این راه به راحتی بیابید.

راهنمای خرید ارزان قیمت درب های ریلی

وب سایت آفن وابسته به دپارتمان طراحی شرکت آذران فضانما یکی از سایت های خدمات دهنده در زمینه ی درب های ریلی بخصوص درب های ریلی قابدار و درب های ریلی تمام شیشه است. جهت خرید ارزان قیمت درب های ریلی می توانید از خدمات این وب سایت و تماس با مشاوران آن استفاده کنید. جهت مراجعه به قسمت درب های ریلی این وب سایت مسیر زیر را بپیمایید. ابتدا بر روی محصولات مبلمان اداری کلیک کنید، در منوی باز شده بر روی درب کلیک کنید در نهایت گزینه ی درب های ریلی را مشاهده می کنید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها