تنوع در مدل پارتیشن اداری به همراه مناسب ترین قیمت بازار

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

امروزه به جای دیوار کشی های مختلفی که در فضای اداره ها صورت می گرفت از پارتیشن ارزان استفاده می شود،چرا که قیمت پارتیشناداری نسبت به ساخت دیوار کمتر می باشد.

پارتیشن اداری روی دکوراسیون داخلی و شرکت و محل کار بسیار موثر واقع می شود. در انتخاب پارتیشن اداری به حفظ نظم و آرامش بیشتر کارمندان و کنترل راحت تر آن ها دقت می شود. هنگامی که قیمت پارتیشن اداری مناسب باشد و قابلیت جابه جایی داشته باشد، گزینه خوبی برای رفع نیاز های داخلی یک شرکت می شود. طراحی پارتیشن اداری با استفاده از انواع اجسام شیشه ای، چوبی و فلزی صورت می گیرد. هر کدام از مدل های پارتیشن اداری به منظور کاربردی خاص و ضرورت آن طراحی می شوند. قیمت پارتیشن ادارای برای انواع مدل های موجود متفاوت می باشد و عوامل بسیاری بر تعیین قیمت آن تأثیر دارند. از عوامل اصلی که باعث شده است استفاده از پارتیشن های ادارای فراگیر شود، به وجود آمدن یک محیط بدون تنش همراه با دسترسی بالا برای کارمندان است.یکی از ویژگی های خوب پارتیشن ادارای تقسیم کردن فضای اداره است که پارتیشن برای فضاهای اجاره ای بسیار مناسب می باشد. از امتیازهایی که پارتیشن اداری نسبت به دیوارکشی دارد، این است که از هدر دادن فضای اداره جلوگیری می کند، از طرفی دیگر قیمت پارتیشن اداری نسبت به دیوارکشی کمتر می باشد.

انواع پارتیشن های اداری

پارتیشن ها به کارمندان امکان استفاده بهتر از فضا را می دهند. قیمت پارتیشن اداری در انواع مختلف ارائه شده، که مشتریان می توانند هر کدام را مطابق با نیاز خود و بودجه مالیشان انتخاب کنند. اقسام مختلفی از پارتیشن های اداری وجود دارند که از نمونه های رایج آن می توان پارتیشن های تک جداره و دو جداره را نام برد. از انواع دیگر تقسیم بندی های پارتیشن اداری می توان دسته ثابت و متحرک را نام برد. قیمت پارتیشن اداری علاوه بر نوع و مدل پارتیشن، به عوامل دیگری از جمله جنس آن نیز بستگی دارد که در این بخش به معرفی برخی از انواع پارتیشن های اداری می پردازیم:

پارتیشن های اداری متحرک

پارتیشن متحرک: پارتیشن های اداری متحرک از اسمشان معلوم است که در یک مکان ثابت قرار نمی گیرند و فیکس نمی شوند. این پارتیشن های اداری قابلیت جا به جایی دارند. برای کسانی که می خواهند از یک فضا استفاده موقتی داشته باشند، استفاده از پارتیشن های اداری متحرک گزینه خوبی خواهد بود. این پارتیشن ها برای فضا سازی محیط به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و تغییرات را در کوتاه مدت به وجود خواهند آورد.

پارتیشن های اداری متحرک دارای دو مدل پانلی و آکاردئونی هستند. تعریف مدل پانلی را می توان این گونه بیان کرد که در این مدل جدا سازی محیط به صورت تقریبی انجام می شود و فقط برای تعیین حریم میان دو محیط کاربرد دارند. اما در مدل آکاردئونی ساخت فضا به صورت یکپارچه صورت گرفته و محیط های کاملاً جدا به وجود خواهد آمد.

پارتیشن های اداری متحرک از جنس های گوناگونی تولید می شوند. از انواع پارتیشن های اداری متحرک می توان آلومینیومی، چرمی و چوب بامبو را مثال زد. پارتیشن های اداری متحرک که از چوب بامبو ساخته می شوند دارای زیبایی بسیار زیاد هستند. اما استفاده از این نوع از پارتیشن های متحرک برای خانه ها بیشتر می باشد. انتخاب جنس و قیمت پارتیشن اداری بیشتر وابسته به دکوراسیون داخلی محیط اداره خواهد بود.

پارتیشن های اداری تک جداره: این پارتیشن ها دارای وزن سبکی هستند. قیمت پارتیشن اداری تک جداره بسیار مقرون به صرفه است. در این پارتیشن ها مطابق با موقیت قرار گیری که در اداره دارند و طرح کلی چیدمان و با توجه به نیازهای مشتریان می توان کمد، قفسه بندی و فلاور باکس اضافه کرد که باعث زیباتر سازی این پارتیشن ها خواهد شد.

پارتیشن های اداری دو جداره: قیمت پارتیشن اداری دو جداره نسبت به نوع تک جداره بیشتر بوده و چون علاوه بر جدا کردن محیط دارای ویژگی هایی مثل عایق صدا و عایق انرژی هستند طرفداران بسیاری دارند.

قیمت پارتیشن اداری نو و دست دوم

از اصلی ترین کاربردهای پارتیشن اداری این است که فضاهای مختلف داخل اداره را از هم جدا می کند. با جداسازی فضای اداره می توان فضای ساختمان را باب میل کارمندان درست کرد. با ایجاد اتاق مجزا برای کارمندان ،راندمان کاری آن ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. هنگامی که کارمندان اتاق مجزا داشته باشند، با احساس مسئولیت بیشتری در محیط کاری خود فعالیت می کنند. همچنین اسناد و مدارک و … را بهتر دسته بندی می کنند. بنابراین با پارتیشن بندی اداره به راحتی می توان تقسیم بندی فضای اداری ساختمان را به طور شناور و دلخواه انجام داد.

اگر می خواهید اداره خود را پارتیشن بندی کنید، برای اینکه از قیمت پارتیشن اداری مطلع شوید نیاز است که از متخصصان این حرفه مشورت بگیرید. لازم است بدانید قیمت پارتیشن ادارای در مواردی دیگر نیز باهم متفاوت بوده و در نوع دست دوم و نو به فروش می رسند. قیمت پارتیشن اداری نسبت به کارایی که دارند نیز با هم فرق می کند. لازم است بدانید قیمت پارتیشن اداری می تواند با موارد دیگری همچون نصب، طول عمر بیشتر و همچنین مساحت کار افزایش یا کاهش یابد.

مزایای پارتیشن های اداری

در سال های پیش در ساختمان های ادارای و مسکونی برای تقسیم بندی از دیوارکشی استفاده می کردند. با وجود اینکه دیوارها از استحکام بیشتری برخوردار هستند اما ساخت دیوار مستلزم هزینه زیاد و زمان طولانی خواهد بود. نکته دیگر این است که فضاهای استیجاری را نمی توان دیوارکشی کرد. ساخت دیوار باعث کوچکتر شدن فضای داخلی اداره خواهد شد. بنابراین پارتیشن اداری در مدت زمان سریعتری و اشغال کمتر فضا، گزینه خوبی برای ایجاد دیوار و تقسیم بندی اداره است. قیمت پارتیشن اداری کمتر بوده و این موضوع سبب صرفه جویی در هزینه ها خواهد بود.

کاربردی ترین پارتیشن های اداری

از انواع پارتیشن های اداری که دارای کاربرد فراوان هستند می توان پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن متحرک، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن ریلی و … را نام برد. قیمت پارتیشن اداری مختلف در این مورد نیز با یکدیگر فرق دارد. در بین این پارتیشن های ادرای پارتیشن متحرک، پارتیشن شیشه ای و پارتیشن دو جداره ام دی اف دارای کاربرد بیشتری هستند. البته استفاده و کاربرد پارتیشن اداری متحرک به دلیل جابه جایی آسانی که دارد ،بسیار زیاد می باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها