انتخاب میز مدیریت مناسب دفتر شما

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

ویژگی های میز مدیریت مناسب با محیط اداری شما

در دکوراسیون داخلی هر شرکتی انتخاب مبلمان اداری و از جمله میز دفتر مدیریت بسیار مهم است. بخش مدیریت یکی از مهم ترین بخش های هر شرکتی است. بنابراین در میان انواع میز اداری، میز مدیریت یکی از مهم ترین محصولات مبلمان اداری می باشد که در هنگام خرید باید به ویژگی ها، اندازه محیط، انواع و… توجه ویژه ای داشت. از این رو مجموعه آفن با تیم متخصص و حرفه ای خود در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان اداری، به شما کمک می کند که بهترین و مناسب ترین میز مدیریتی را برای دفتر خود انتخاب کنید. ابعاد و اندازه محیط اداری یکی از تاثیر گذارترین نکات در انتخاب و خرید میز اداری و میز مدیریت می باشد که باید به آن توجه نمایید. در این مقاله سعی داریم ویژگی های میز مدیریت با توجه به محیط اداری را بررسی نماییم.

ویژگی های مهم میز مدیریت با توجه به فضای اداری

یکی از مواردی که در انتخاب انواع مبلمان اداری موثر می باشد، ابعاد آن است که جزو ویژگی های محصولات محسوب می شود. ابعاد میز اداری نیز با توجه به نوع نیاز شما و همینطور نوع میزی که انتخاب می کنید متفاوت می باشد. برای مثال ابعاد میز اداری ام دی اف با سایر مدل های میزهای اداری دارای تفاوت هایی است که به هنگام خرید باید تمام این مسائل را در نظر بگیرید. شرکت مبلمان اداری آفن در امر تولید و ساخت انواع مبلمان اداری میز اداری، میز مدیریتی کلاسیک، کتابخانه، کانتر، پارتیشن اداری و… مهارت زیادی دارد. میزهای مدیریتی با توجه به اندازه، نوع کاربرد و… دارای ویژگی های زیر می باشد:

رنگ میز مدیریتی

رنگ میزهای مدیریتی، اغلب از میان رنگ های تیره می باشد. رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند. بهترین انتخاب، رنگی است که با دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت و صندلی مدیریت هارمونی داشته باشد.

اندازه و ابعاد میز مدیریتی

میز مدیریتی نسبت به میز کارشناسی، دارای ابعاد بزرگتری است. دلیل این مسئله این است که با قرار دادن سیستم کامپیوتر بر روی آن، لوگوی شرکت، تقویم، کاتالوگ و… در یک قسمت از میز، باز هم فضای کافی برای سایر وسایل اضافه و پذیرایی باقی می ماند. ارتفاع استاندارد میز مدیریت و ابعاد استاندارد میز مدیریت با توجه به ابعاد اتاق بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید میز مدیریت نباید نسبت به ابعاد اتاق کار کوچکتر یا بزرگتر باشد.

طرح و فرم میز مدیریت

طرح و فرمی که برای میز مدیریت انتخاب می شود، از سادگی خارج است و برای آن اشکال زیبا و خاصی استفاده می شود. صندلی مدیریت هم از این قاعده مستثنا نیست این صندلی هم با طرحی متفاوت از صندلی اداری ساخته و به بازار عرضه می شود.

ارتفاع میز مدیریت

ارتفاع میز مدیریتی (ارتفاع میز اداری) مدل های مختلفی دارد ولی نباید بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد. به طوری که دسترسی مدیر به وسایل روی میز را با سختی مواجه کند. از سوی دیگر کوتاه شدن میز مدیریتی، به معنای خم شدن کاربر و در نتیجه منجر به مشکلات جسمانی می شود. استفاده از طرح های مدرن و زیبا نیز از دیگر ویژگی های میز مدیریت مدرن می باشد. اگر به دنبال میز مدیریت ارزان قیمت هستید باید به سراغ میز مدیریت دست دوم بروید ولی نباید انتظار کارایی یک میز مدیریتی استاندارد که با اصول ارگونومی ساخته شده را داشته باشید.

انواع میزهای مدیریتی

انواع میز مدیریت مدرن با طرح، جنس و رنگ های مختلفی مانند، میز مدیریت ام دی اف، میز مدیریت سلطنتی، میز مدیریت چوبی و… تولید و ساخته می شود که شما با توجه به نوع دکوراسیون میتوانید میز مدیریت مدرن یا میز مدیریت کلاسیک را انتخاب نمایید. به طور کلی میز مدیریت نباید به صورت سنتی ساخته شود، دوام و زیبایی و استاندارد بودن به لحاظ اصول ارگونومی از ویژگی های میزهای مدیریتی امروز می باشد که شرکت فروشگاه مبلمان اداری آفن با نوآوری در صنعت و تولید این محصول پاسخی شایسته نام خود برای نیاز های شما هم میهن گرامی را دارد.

میز مدیریت مخصوص شرکت ها و محیط های کوچک

موضوعی که این روزها تاثیر مستقیمی در انتخاب میز مدیریت و میز اداری دارد فضای داخل اداره است. فرض کنید وارد یک شرکت شوید و تمامی فضای آن با میز و سرویس مبل پر شده باشد قطعا در این شرایط حس خوبی نخواهید داشت بنابراین نکته در این لاین استفاده از سرویس هایی است که با شرایط فضای داخلی شرکت همخوانی داشته باشد.
شرکت هایی که فضای کمی دارند عموما بهتر است از میز و مبل های فلزی استفاده کنند. به این ترتیب از دید ارباب رجوع فضای شرکت بزرگتر خواهد رسید. میزها و مبل های چرمی که دارای پایه های عریض هستند هرگز در فضاهای کوچک مناسب به نظر نمی رسد. در نظر داشته باشید که قیمت میز مدیریت فلزی به نسبت مدل های دیگر ارزان و مناسب تر اعلام شده است.

میز مدیریت مناسب برای شرکت ها و محیط های بزرگ

اگر فضای اداره شما وسیع است بهتر است به سراغ ست های مدیریتی اشرافی بروید. قطعا استفاده از میز مدیریتی که دارای کشوهای زیادی است و نوع طراحی آن نیز منحصر بفرد است بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. دقت کنید که قیمت میز مدیریت اغلب در چندین لاین تعیین می شود.
اگر بخواهید از مدلی بسیار لوکس استفاده کنید قطعا باید جنس چرم را در انتخاب خود بگنجانید، می دانیم که چرم های موجود در بازار در کیفیت و قیمت های مختلفی عرضه می شود و انتخاب نوع مرغوب و یا نیمه مرغوب به عهده خودتان است.
یکی دیگر از میزهای مدیریت بسیار مناسب برای فضاهای بزرگ میزهای چوبی با کاربرد ترکیبی از شیشه است، این میزها آنقدر زیبا و منحصربفرد طراحی شده اند که شما می توانید از آن لذت ببرید. در نظر داشته باشید که میزهای مدیریتی چوبی در رنگ بندی های مختلفی طراحی شده اند و امکان انتخاب هر رنگی برای این محصول وجود دارد.
استفاده از شیشه های طرح ها برای بخش های تزئینی این میزها می تواند انتخابی ایده آل به نظر برسد. ساده ترین روش در این بین استفاده از دو رنگی تیره و روشن برای میز مدیریت است این ترکیب بی نظیر شما را شگفت زده می کند.

اهمیت میز مدیریت و تاثیر آن در شرکت و سازمان ها

بدون شک در هر اداره، شرکت و یا سازمانی بخش مدیریت مهم ترین قسمت آن محسوب می شود. بنابراین با توجه به اهمیت این بخش، طراحی و دکوراسیون اتاق مدیریت بسیار مهم است. برای داشتن یک دکوراسیون شیک و عالی باید از مناسب ترین مبلمان اداری استفاده کرد. در بین انواع مبلمان اداری، میز اداری مدیریت دارای اهمیت بیشتری می باشد. به دلیل اینکه هنگام ورود به اتاق مدیریت اولین چیزی که جلب توجه می نماید، میز مدیریت است. میز مدیریت در روحیه کاری و همچنین ارتباط مدیریت با کارمندان و مشتریان شرکت تاثیر زیادی دارد. در ضمن یک میز مدیریت با کیفیت و طرح مناسب در میزان اعتبار، درجه و موفقیت شرکت بسیار تاثیرگذار است. از میز مدیریتی علاوه بر سازمان ها، ادارات و شرکت ها در محیط های مختلفی مانند رستوران ها، فرودگاه ها، بیمارستان ها، بانک ها و مدارس استفاده می شود. در تمام این محیط ها، مدیر زمان زیادی را در پشت میز مدیریت مشغول به کار و رسیدگی به امور مرتبط حرفه خود می باشد. انتخاب یک میز مدیریتی مناسب علاوه بر راحتی در میزان لذت کاری افراد نقش بسیار مهمی دارد.

خرید و انتخاب میز مدیریت با توجه به محیط و فضای اداری

شرکت آفن یکی از بهترین تولید کنندگان و طراحان انواع مبلمان اداری و از جمله میز مدیریتی در ایران است. این شرکت با بهره مندی از تیم متخصص و با تجربه خود و با استفاده از بهترین متریال، مناسب ترین و شیک ترین انواع میز اداری و میز مدیریتی را طراحی و تولید می کند. اگر برای شرکت و دفتر خود قصد انتخاب و خرید میز اداری مدیریت و دیگر مبلمان اداری را دارید، مجموعه آفن به شما کمک می کند، با توجه به نوع کسب و کار و فضای کاری خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها