پارتیشن تک جداره و کاربردهای آن

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

آشنایی با پارتیشن های تک جداره و کاربردهای آن

پارتیشن یکی از انواع جداکننده‌های کاذب و موقتی در فضاهای اداری و خانگی است. پارتیشن تک جداره می باشد که براساس سلیقه مشتری از نوع  پارتیشن شیشه ای و یا MDF ساخته می شود و می توان آن ها را در انواع کوتاه، نیمه بلند، بلند و حتی تا ارتفاع سقف در نظر گرفت. پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

انواع پارتیشن تک جداره

پارتيشن تک جداره شش ميلی متر

به ديوار جدا كننده با كلاف الومينيوم هشت پری و پركننده ام دی اف شش ميل دو رو با شيشه ٤ ميل ساده و يا شيشه برفی پارتيشن تك جداره شش ميل ميگويند. پارتيشن تک جداره شش ميل با قابليت باز ونصب و جابجايی و تغيير شكل پارتيشن طراحی و توليد شده است

پارتیشن های تک جداره از MDF 16 میلی متری

برای ساخت پارتیشن های تک جداره از MDF 16 میلیمتری استفاده می شود و البته در هر ارتفاعی قابل پیاده سازی میباشد که برای درب ارتفاع اگر بیشتر از 200 سانتی متر باشد مناسب تر است.

مزایای استفاده از پارتیشن تک جداره

از مزایای پارتیشن تک جداره نسبت به دوجداره ارزان بودن آن و همینطور سبک بودن آن به همراه خاصیت جابجایی راحت و آسان آن می باشد. در پارتیشن های تک جداره امکان استفاده از قفل و یراق آلات برروی درب وجود دارد.

معایب پارتیشن تک جداره

اما خوب معایبی هم دارد که آن هم عایق نبودن آن نسبت به صوت و دما وحرارت است.به عایق بودن صوتی پارتیشن ها نیز دقت کنید. قطعا، پارتیشن های دو جداره به واسطه دو جداره بودنشان عایق بیشتری برای صدا و گرما هستند.

عمده تفاوت بین دو مدل پارتیشن تک جداره و دو جداره در هزینه و زیبایی می باشد و هیچگونه تفاوتی در استحکام و متریال ندارند.

از دلایل عمده استفاده روز افزون از پارتیشن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ و ترکیب آنها وجود ندارد.
  2. سرعت بسیار بالا در نصب
  3. امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان
  4. امکان استفاده از پرکننده های مختلف از جمله شیشه و mdf، پلکسی

برای مشاوره رایگان در انتخاب جنس و نوع پارتیشن های تک جداره می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان ما که در تماس باما سایت آفن قرار دارد ارتباط برقرار کنید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها