بررسی قیمت انواع پارتیشن اداری با توجه به متریال آنها

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

پارتیشن های اداری در انواع مختلفی ساخته و تولید می شوند بنابراین فاکتورهای زیادی بر قیمت پارتیشن اداری تاثیرگذار هستند. این روزها استفاده از پارتیشن بندی مخصوصا در ادارات و سازمان ها با استقبال زیادی روبرو شده است. قیمت پارتیشن اداری بر اساس نوع و کیفیت و همینطور ابعاد مشخص می شود. بهتر است که برای تعیین قیمت پارتیشن اداری در ابتدا فضای اداره و نوع طرح مورد نظر به درستی اندازه گیری شود. قیمت پارتیشن اداری به صورت دوره ای به روز می شود. ما در این مطلب به معرفی پارتیشن اداری، انواع پارتیشن و کاربردها و همچنین قیمت پارتیشن اداری می پردازیم.

تعریف پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری یک نمونه از جداکننده ها هستند که در محیط های اداری استفاده می شوند. پارتیشن ها معمولا با هدف بهینه سازی فضا، نظم بخشیدن به قسمت های مختلف و زیبا سازی مورد استفاده قرار می گیرند. این جداکننده های کاذب باعث ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی می شوند به گونه ای که هر فرد فضای مجزا مربوط به خود را داشته باشد. پارتیشن های اداری یکی از مهم ترین قسمت ها برای طراحی دکوراسیون هستند و از آنجایی که در رنگ بندی، متریال، کاربرد و ارتفاع های مختلف ساخته می شوند می توانند تاثیر زیادی بر روی زیبایی محیط کار شما داشته باشند. پارتیشن های اداری به راحتی قابل جا به جایی هستند و هیچ گونه آسیبی به کف وارد نمی کنند. عوامل مختلفی بر روی قیمت پارتیشن اداری تاثیر دارند که ما در این قسمت به بررسی قیمت انواع پارتیشن اداری با توجه به متریال آن ها می پردازیم.

بررسی قیمت انواع پارتیشن با توجه به متریال مصرفی

پارتیشن های اداری افن در انواع متنوعی طراحی و تولید می شوند که هر کدام دارای متریال های مصرفی متفاوتی هستند که در قیمت نهایی پارتیشن، نصب و اجرا آن ها تاثیر گذار می باشد که در ادامه به طور دقیق به آنها می پردازیم.

قیمت پارتیشن تک جداره اداری، نصب و اجرای آن ها

تیم های متخصص ما جهت ارائه انواع پارتیشن تک جداره رویکردی استاندارد داشته و طبق زمان بندی دقیق اجرا می شود. شما می توانید با برنامه ریزی دقیق توسط شرکت ما بهترین کیفیت را وارد شرکت خود کنید. قیمت پارتیشن اداری تک جداره بر اساس ابعاد و جنس آن تعیین می شود. این پارتیشن ها در وضعیت فلکسیبل طراحی می شود به طوری که ابعاد آنها قابل تغییر است. در واقع می توانید هر میزان از پنل ها و همینطور پنجره و کرکره را در این طرح ها اعمال کنید. فرم بندی پارتیشن های تک جداره طبق اصول خاصی است و امکان اضافه کردن ستون هایی با طرح های مختلف در این مورد فراهم شده است. ارزان ترین قیمت پارتیشن اداری تک جداره هم اکنون برای شما فراهم شده است. زمان را از دست ندهید و از طرح های تخفیف ما بهره مند شوید.

قیمت پارتیشن های اداری دوجداره و قابلیت های آن

یک نوع از پارتیشن های دوجداره به نام داکتینگ وجود دارد که در این مدل ستون های جانبی از تیرهای افقی مجزا بوده و در تعداد نامحدود تعبیه شده است. این موضوع سبب می شود که نیاز به داکت های روی کار محدود شده و ظاهر پارتیشن شما زیبا و منحصربفرد شود. مدولار بودن این پارتیشن ها از دیگر قابلیت های خاص و بی نظیر محسوب می شود. در واقع با این ویژگی می توان پارتیشن را از محل نصب قبلی جمع کرده و سایز و مدل جدید به آن بدهید. هزینه هایی که این مدل دارد به نسبت مدل های دیگر مناسب تر است. در این نوع پارتیشن ها تنوع رنگ بندی بی نظیر است، در واقع انتخاب رنگ و کالیته آزاد است و شما هرگز محدود به نمونه های خاصی نمی شوید. پارتیشن دوجداره دارای شنل های 5 لایه ام دی اف است که قطر در نظر گرفته شده برای این محصولات اغلب 16 میلیمتر است و استحکام آن نیز قابل قبول است.

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای و مراحل نصب و اجرا آن

با استفاده از پارتیشن های دو جداره می توان در فضای اداره اتاق هایی با دیوارهای جداکننده مستحکم ایجاد کرد. این پارتیشن ها به عنوان دکور روی دیوار نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات سبب می شود که یک اتاق کاملا مجزا به طوری که ارتفاعی تا سقف داشته باشد، ایجاد شود این اتاق از فضای پیرامون کاملا جدا در نظر گرفته می شود. در این نوع از پارتیشن ها باید از سیستم های برودتی قوی و مستقل استفاده کرد. تامین نور برای این بخش اهمیت ویژه ای دارد. بهتر است که پارتیشن از شیشه های شفاف و نورگیر برخوردار باشد. پارتیشن شیشه ای نسبت به تغییر ابعاد شیشه آزاد هستند و امکان کاهش و یا افزایش لایه برای بخش های چوبی این پارتیشن ها فراهم شده است. یک سری قاب ها برای این محصولات در نظر گرفته می شود که با استفاده از دستگاه های سن ان سی مورد برش قرار می گیرد و در فرم خاص طراحی می شود به این ترتیب محل نصب شیشه بر روی پارتیشن کاملا دلخواه خواهد بود. در این بین می توانید از فرم های کوتاه پارتیشن استفاده کنید، قیمت پارتیشن اداری با فرم کوتاه به نسبت مدل های ارتفاع دار ارزان تر است. ارتفاع این محصولات قابل تغییر است و میزان پنل و همینطور شیشه خور بودن آن نیز بستگی به نظر کاربر دارد. در طراحی قفسه ها و همینطور کمدها می توانید از برش های عرضی استفاده کنید.

قیمت پارتیشن اداری مدرن ام دی اف

پارتیشن های ام دی اف از زیباترین و لوکس ترین انتخاب ها در این لاین محسوب می شوند. این پارتیشن ها از تقسیم بندی و همینطور رنگ بندی های خاصی برخوردار هستند و دارای ارتفاع متفاوتی بوده و در ابعاد و رنگ بندی های خاصی عرضه می شوند. این مدل از پارتیشن ها در دو ارتفاع بلند و کوتاه طراحی شده است که سبب جلوه بخشی خاصی به فضای اداره می شود. همسان سازی دقیق متریال های بکار برده شده در این طرح ها می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. استفاده از داکت ها بر روی پارتیشن قطعا ظاهر نامناسبی به آن خواهد بخشید، به این ترتیب با تقسیم بندی صحیح می توان فضای پارتیشن را بسیار همگون کرده و لایه های بکار رفته در این مسیر را بر روی تمامی دیوار ها اعمال کرد. کابل ها و همینطور سیم هایی که در ادارات استفاده می شود با این سبک از پارتیشن ها پوشیده شده و از دید مخاطب پنهان می ماند.

مهم ترین کاربردهای پارتیشن اداری

شاید این سوال برای برخی از شما پیش بیاید که کاربرد اصلی پارتیشن اداری چیست؟ پارتیشن های مختلف معمولا برای یک هدف خاص طراحی و تولید می شوند و آن هم جداسازی قسمت های مختلف در یک محیط از یکدیگر است. با استفاده از پارتیشن بندی می توانید برای قسمت های مختلف اداره و یا شرکت خود فضاهای خصوصی ایجاد کنید و باعث بهینه شدن فضا در دسترس شوید ضمنا با این کار راندمان کاری شما هم بالا می رود زیرا برای هر شخص یک فضای مجزا کاری در نظر گرفته می شود و شخص موظف است مدارک و اسناد خود را دسته بندی کرده، آن ها را مرتب کند در نتیجه نسبت به کار خود احساس مسئولیت می کند. یکی دیگر از کاربردهای پارتیشن بندی این است که می توانید با استفاده از آن مسئولیت ها را به شکل بهتری تقسیم بندی کنید و بین آنها تفاوت قائل شوید.

مزایای استفاده از پارتیشن در محیط اداری

پارتیشن های اداری مزایای زیادی دارند همین عامل است که باعث استفاده گسترده آنها شده است. همانطور که میدانید در گذشته برای جدا کردن فضاهای موجود در یک اداره از دیوار استفاده می شد استفاده از دیوار نه تنها وقت زیادی از شما می گیرد بلکه هزینه زیادی هم به همراه دارد در حالی که قیمت پارتیشن اداری بسیار مناسب تر است و زمان بسیار کمی برای اجرا از شما می گیرد. مخصوصا زمانی که ملک شما اجاره ای است استفاده از پارتیشن کاربرد گسترده تری پیدا می کند زیرا در ملک اجاره ای امکان ایجاد دیوار وجود ندارد و باید با کسب اجازه از صاحب ملک باشد. از طرفی استفاده از دیوار در ساختمان فضای بیشتری از شما می گیرد و موجب کوچکتر شدن فضاهای در دسترس می شود در صورتی که پارتیشن ها فضای بسیار کمی از محیط می گیرند. پارتیشن های اداری باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شوند.

تاثیر نوع پارتیشن بر قیمت پارتیشن اداری

همانطور که گفتیم عوامل زیادی بر روی قیمت پارتیشن اداری تاثیر دارند که یکی از این عوامل مهم نوع پارتیشن به کار برده شده است. پارتیشن ها معمولا در نوع های شیشه ای، ام دی اف، شیشه سکوریت، بلوک شیشه ای، متحرک، استیل، ریلی و… طراحی و اجرا می شوند. اما به طور کلی پراستفاده ترین پارتیشن ها شامل پارتیشن متحرک، پارتیشن شیشه ای و پارتیشن دوجداره ام دی اف هستند بنابراین اگر قصد تهیه پارتیشن اداری را دارید باید در ابتدا نوع پارتیشن را مشخص کنید تا قیمت پارتیشن اداری مشخص شود.

انواع قیمت پارتیشن اداری

در بررسی قیمت پارتیشن اداری در ابتدا مشخص می شود که خطوط های سقفی چقدر مهم و ضروری هستند. تکنولوژی اجرا و استفاده از تجهیزات برشی مناسب در این بین ،می تواند تا 90 درصد کیفیت کار را افزایش دهد. در واقع قیمت پارتیشن اداری مورب از مدل های منطبق متفاوت است و این موضوع در لاین هماهنگ سازی خطوط کف و سقف نیز رعایت می شود. شما می توانید از طریق روش های غیر حضوری قیمت پارتیشن اداری را جویا شده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که قیمت پارتیشن اداری به صورت دوره ای تغییر می کند.

اهمیت بهسازی محیط در انتخاب پارتیشن اداری

انتخاب رنگ و همینطور متریال مناسب از گزینه هایی بسیار مهم در اکسسوری اداره محسوب می شود. به طور کلی بهتر است که در ابتدا تمامی عناصر موجود در فضای اداره مورد بررسی قرار گرفته و سپس به دنبال پارتیشن ارزان و زیبا باشید.

قیمت پارتیشن اداری ارزان و قیمت مناسب

برای آگاهی از قیمت پارتیشن اداری ابتدا نسبت به تنوع پارتیشن ها و همچنین جنس و استحکام آنها تحقیق کنید تا بهترین پارتیشن بندی را برای محل کار خود پیدا کنید. این روزها نمونه های مختلفی از پارتیشن های اداری در کیفیت های پایین به بازار عرضه می شوند که بعد از مدت زمان کوتاهی کیفیت و کارایی خود را از دست می دهند. ما با سابقه درخشانی که در این زمینه داریم بهترین قیمت پارتیشن اداری را به شما ارائه می دهیم به گونه ای که پارتیشن مورد نظر هم استحکام بالا و هم زیبایی منحصر به فرد داشته باشد و در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها