پارتیشن دو جداره 6سانتیمتر سری کینگ

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

پارتیشن دو جداره سری کینگ از مناسب ترین پارتیشن های اداری در حال حاضر می باشد.پارتیشن دوجداره سری کینگ می تواند به تمامی نیاز های یک محیط اداری پاسخ گو باشد.

نصب کلید و پریز روی بدنه پارتیشن دوجداره (king)

قابلیت نصب کلید و پریز مورد نیاز کارمندان هم از دغدغه های دیگر مدیران برای دستیابی به پارتیشنی ایده آل میباشد .در پارتیشن دو جداره 6سانتیمتر سری کینگ ای ویزگی وجود دارد .

انواع پارتیشن دو جداره (king)

1-پارتیشن صنعتی  2-پارتیشن اداری

پارتیشن صنعتی بسیار مستحکم، کششی و خمشی بسیار مناسبی دارندمدل کینگ جزء معدود پارتیشن های صنعتی واقعی در بازار ایران است ،مواد به کا رفته در  پارتیشن صنعتی باعث ایجاد یکی از مستحکم ترین پارتیشن ها شده است .

آزمایشی که انجام شده برای نشان دادن استحکام پارتیشن صنعتی این است که اگر لیفتراک با سرعت 20 کیلومتر با پارتیشن صنعتی سری کینگ برخورد نماید کوچکترین تغییر شکلی در نوع پارتیشن حاصل نمی شود.انواع جنس پارتیشن دو جداره

  • ام دی اف(MDF)
  • شیشه
  • ترکیبی (ام دی اف و شیشه)

مجموعه اداری چی توز بااستفاده از پارتیشن دوجداره تمام شیشه و پارتیشن های اداری ترکیبی شیشه و ام دی اف یکی از مشتریان خاص افن می باشد. شما می توانید دیگر نمونه کارهای ما را در سایت ببینید.

پارتیشن دو جداره سری کینگ (king)

مزایای استفاده از پارتیشن دو جداره کینگ:
دارای مسیر عبور کابل های برق،تلفن و سایر موارد تاسیساتی پارتیشن
عاری از هرگونه اتصال بدنه و رسانایی برق و عدم ایجاد پارازیت و noise
پایداری بسیار محکم و انعطاف پذیر
ابعاد و مقاومت به فشرده شدن

برای مشاوره رایگان در انتخاب جنس و نوع پارتیشن های دوجداره می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان ما، که در تماس باما سایت قرار دارد ارتباط برقرار کنید.

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها