نقش تجهیزات و مبلمان اداری در زیبایی فضا

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

مبلمان اداری جزء جدایی ناپذیر در یک اداره یا سازمان می باشد و یکی از اولین اولویت های کاری نیز محسوب می شود. پس انتخاب یک مبلمان مناسب نیز می تواند یکی از موارد مهم و یکی از اولویت های شما برای ایجاد یک شرکت و شروع به کار باشد. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا حدودی شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. البته شما جهت کسب اطلاعات بیش تر نیز می توانید با مشاواران ما تماس حاصل نمایید.

نقش مبلمان اداری در زیبایی فضا

همان گونه که مستحضر هستید، امروزه استفاده از مبلمان اداری در هر محل کار و سازمان و شرکتی به عنوان یک نیاز اساسی و کاربردی محسوب می شود. حال که تکلیف ما با بحث لزوم یا عدم لزوم خرید مبلمان اداری حل شده است، باید موضوع مهم تری را در هنگام خرید مد نظر قرار دهیم. مبلمان اداری همان طور که از نامش بر می آید، برای ادارات و سازمان ها طراحی شده است و این اماکن به عنوان محل کار و کسب درآمد شناخته می شوند. این نکته را نیز حتماً مد نظر دارید که کار کردن در یک محیط زیبا و آرام و راحت می تواند در بهبود کیفیت کار تأثیر مثبتی داشته باشد. البته زیبایی بیش تر در روحیه کارکنان، ارباب رجوع و … می تواند تأثیر مثبت داشته باشد. اما باید از کیفیت و استاندارد مبلمان اداری برای ایمنی و سلامت بدن نیز به راحتی عبور نکنیم و در هنگام خرید علاوه بر زیبایی، استاندارد بودن میز ها و صندلی ها و … را ملاک قرار دهیم.

تناسب میان مبلمان و پست افراد

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید مبلمان برای ادارات به آن توجه داشته باشیم، تناسب میان مبلمان و پست افراد می باشد. به همین منظور میز و صندلی می تواند برای هر فرد خاصی به طور خاص طراحی شود. برای مثال معمولاً ما میز ها و صندلی هایی مخصوص مدیران و ریاست داریم که با سایر مبلمان اداری متفاوت می باشند یا نوع میز جلسات با سایر میز های موجود در یک اداره کاملاً متفاوت است. این تفاوت در پست افراد و کارایی مبلمان می تواند در پارامتر های مختلفی تأثیر گذار باشد. برای مثال همین میز جلسات که برای مدیران معمولاً طراحی می شود، باید سایز بزرگ تری داشته و معمولاً به شکل دایره یا بیضی باشد. در میز جلسات معمولاً از چوب و از رنگ های قهوه ای تیره استفاده می شود. در حالی که می توان میز یک کارمند ساده را به تناسب شغلش از جنس دیگری مانند فلز و ابعاد کوچک تری طراحی کرد.

مبلمان اداری

انواع محصولات مبلمان اداری

مبلمان اداری انواع مختلفی دارد و به طور کلی شامل میز اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس و جلسات، پارتیشن اداری، انواع صندلی، صندلی اداری، صندلی مخصوص ریاست، صندلی مدیران و… می شود. فایل ها و قفسات نیز از دیگر بخش های مبلمان اداری می باشد. عموم محصولات اداری شامل همین موارد و بیش تر منظور میز و صندلی می باشد. البته همه این موارد بنا به درخواست شما و بر اساس سفارش شما عزیزان قابل طراحی و ساخت می باشد و شما به راحتی می توانید مبلمان اداری مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کم ترین زمان تحویل بگیرید.

مزایا خرید مبلمان اداری و میز مدیریت از طریق وب سایت ما

مراکز بسیار زیادی هستند که سفارش های طراحی و ساخت مبلمان و به خصوص مبلمان اداری را انجام می دهند. اما چرا می گوییم سفارش خود را از طریق وب سایت ما ثبت نمایید؟ پاسخ این جاست که ما پیش از ثبت سفارش می توانیم انواع مشاوره های گوناگون در زمینه نیاز های شما، نوع دکوراسیون و چینش ارائه دهیم. هم چنین می توانید هر سوالی که در خصوص مبلمان اداری و قیمت و نحوه انجام کار دارید را از طریق وب سایت و از کارشناسان فنی ما بپرسید. علاوه بر این موضوع قیمت های ما بسیار پایین بوده و تنوع کار های ما نیز بسیار بالا می باشد. شما از بین تعداد بسیار زیادی طرح و رنگ و جنس می توانید طرح و مدل مورد نظر خود را برای هر یک از مبلمان های اداری تان سفارش دهید و چینش و انتخاب مبلمان تان را بنا بر سلیقه خود انجام دهید.

نحوه سفارش مبلمان اداری

برای سفارش انواع مبلمان های اداری می توانید از طریق وب سایت ما اقدام نمایید. برای این کار کافی است ابتدا به وب سایت آفن مراجعه کرده و سپس به بخش سفارش محصولات وارد شوید. در این بخش می توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و مشخصات درخواستی برای هر یک مانند ابعاد، نوع، جنس، طرح، رنگ و… را نیز درج نمایید. پس از این کار سفارش شما ثبت خواهد شد. در مرحله بعد مشاوران ما با شما تماس گرفته و پس از ارائه راهنمایی های لازم سفارش شما را به صورت قطعی ثبت می نمایند و مدت زمان طراحی و ساخت آن را نیز به شما یادآور خواهند شد. البته شما می توانید مبلغی را در ابتدای کار به عنوان بیعانه پرداخت کنید و در پایان کار و تایید شما بقیه مبلغ لازم را نیز پرداخت می کنید و کار را تحویل می گیرید.

office furniture

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها