قیمت پارتیشن اداری در فروشگاه اینترنتی

امتیاز این صفحه:

امتیاز خود را ثبت کنید

امروزه به کمک پارتیشن های اداری به خوبی می توان دکوراسیون کاری اداری را به شکل دلخواه در آورد. قیمت پارتیشن اداری با توجه به فاکتورهای مختلفی رقم می خورد. استفاده از پارتیشن سبب می شود که فضای اداره به خوبی تقسیم شده و کارمندان کار خود را بهتر انجام دهند. برای انجام پارتیشن بندی و نصب آن بهتر است از نیروهای متخصص این کار استفاده کرد.

پارتیشن اداری

فضای محیط کاری باید به گونه ای باشد که کارمندان بتوانند به خوبی در محیط اداره از تنش های این محیط به دور باشند. برای اینکه بتوان محیط کار را به شکل مطلوب در آورد می توان از پارتیشن بندی استفاده کرد. برای اینکه پارتیشن اداری به خوبی بتواند فضای اداری را برای کارمندان مناسب جلوه دهد باید دارای ابعاد و ارتفاع مناسب بوده و متناسب با فضای اداره باشد.

پارتیشن

طراحی پارتیشن اداری

در امر طراحی پارتیشن برای اداره شما بهتر است که این کار توسط نیروهای متخصص انجام شود. فرم به کار رفته در طراحی دارای اهمیت بسیار می باشد. معمولا در اداره برخی از قسمت ها برای انجام فعالیت خاص در نظر گرفته می شوند پس بهتر است در این قسمت ها از پارتیشن شیشه ای و چوبی استفاده کرد. این پارتیشن ها روی زمین پیچ شده و قابلیت جداسازی از یکدیگر را دارند. بنابراین به وسیله پارتیشن می توان برخی از محیط های خاص اداره را از دیگر محیط ها جدا کرد.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری تک جداره: پارتیشن های ادارای دارای انواع مختلفی هستند. یکی از انواع پر کاربرد پارتیشن ها نوع تک جداره آن ها می باشد. اگر به دنبال پارتیشن اداری ارزان هستید نوع تک جداره از قیمت کمتری نسبت به سایر پارتیشن ها برخوردار است. اما این نوع معمولا در مقابل صدا و حرارت عایق نیست. در ساخت پارتیشن اداری تک جداره معمولا از فریم شیشه و ام دی اف استفاده می کنند. ابعاد این پارتیشن مطابق با سلیقه مشتری تولید می شود. در ساخت این نوع از پارتیشن قفل ها و یراق آلات روی درب نصب می شوند.

پارتیشن اداری دو جداره: اگر می خواهید فضای اداری شما دور از سرو صدا و مزاحمت های دیداری باشد می توانید از پارتیشن اداری دو جداره برای فضای اداره خود استفاده کنید. این پارتیشن ها دارای ایستایی، زیبایی، قابلیت اکوست، عایق صوتی و… هستند. در ساخت این پارتیشن ها معمولا از شیشه های مات به جای پنل های یو پی وی سی استفاده می شود. ضخامت این پارتیشن تقریبا 12 سانتی متر خواهد بود. این نوع پارتیشن ها در اندازه های بلند، کوتاه و تا ارتفاع سقف قابلیت پیاده سازی دارند

کاربرد پارتیشن اداری

هنگامی که بخواهیم فضای اداره را یا به طور دائمی و یا موقت از دیگر قسمت ها جدا کنیم از پارتیشن اداری استفاده می کنیم. بنابراین از مهم ترین فاکتورها جهت دکوراسیون کاری می توان پارتیشن اداری را نام برد. از آن جایی که پارتیشن ها دارای طبقات و فرم تو خالی هستند می توانند نور را به خوبی از خود عبور دهند. بر روی پارتیشن ها می توان نورهای نقطه ای تعبیه کرد تا زیبایی پارتیشن بیشتر شود. در برخی موارد پارتیشن ها به عنوان یکسره کننده عمل کرده و مثلا دو دیوار را به هم وصل می کنند. در این صورت یک فضا به طور مستقل می تواند از دیگر قسمت ها جدا شود.

پارتیشن

عوامل تعیین کننده قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری: پارتیشن های اداری متناسب با نوع و جنسی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند. قیمت پارتیشن اداری که در طراحی آن از منبت کاری، فرم خاص، هنرهای تزئینی و مثلا گره چینی استفاده شده باشد دارای قیمت بیشتری نسبت به پارتیشن های اداری ساده هستند. کارشناسان زبده ای که در شرکت های نصب پارتیشن اداری هستند می توانند راهنمایی های بهتری به شما جهت انتخاب پارتیشن مناسب با اداره داده و قیمت پارتیشن اداری انتخاب شده توسط شما را در اختیارتان خواهند گذاشت.

شرکت هایی که نصب پارتیشن را انجام می دهند، هنگامی که می خواهند قیمت پارتیشن اداری را حساب کنند فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرند. مثلا هزینه های پرسنلی که این کار را انجام می دهند، متریال مصرفی و میزان سانتی متر انجام شده از جمله مواردی هستند که در نهایت قیمت پارتیشن اداری را رقم خواهند زد. برخی از شرکت ها به دلیل واردات انبوهی که از متریال مصرفی در ساخت پارتیشن انجام می دهند، قیمت پارتیشن اداری را با حاشیه سود کمتر در نظر می گیرند.

در بسیاری از کارخانه ها هنگام محاسبه قیمت پارتیشن اداری پک کلی محصول و ابعاده متر بر یک را برای محاسبه در نظر خواهند گرفت. البته این گونه محاسبه معمولا باعث می شود قیمت پارتیشن اداری اندکی افزایش پیدا کند. یکی دیگر از عوامل تعیین کننده روی قیمت پارتیشن اداری هزینه درب های آن می باشد. در محاسبه قیمت پارتیشن اداری برای درب ها مطابق با قیمت پارتیشن اداری بوده فقط برای یراق آلات مصرف اندکی به هزینه افزوده خواهد شد. ارزش معماری هر محصول از دیگر عواملی است که در قیمت پارتیشن اداری باید آن را لحاظ کرد. اما در پایان باید گفت که همیشه بالا بودن قیمت پارتیشن اداری به معنای با کیفیت بودن آن نیست همان گونه که قیمت پایین تر به مفهوم براورده نکردن نیازها نیست.

میز کانتر شرکتی

محصولات جدید

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها